Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dit is mijn eerste keer met deze soort en zeker niet de laatste keer wat een lekkere wijven zijn het.Super plantje en spint vind hem ook niet lekker heb in het begin iets last gehad en zijn uit zichzelf weer vertrokken.Morgen nieuwe foto`s en gaat er ook wat geoogst worden.Dit is ook wel een geinige foto. eerste klandizie voor de schaar 019.jpg
Morgen meer.
Heb de luizen denk ik nu wel eronder maar ben toprot tegen gekomen en heb daardoor de hoofdbud er uit geknipt.Het verlies is gelukkig beperkt maar verder afbloeien was er niet meer bij.Hier nog wat foto`s
Deze had toprot de hoofdbud is geoogstbeslist vanavond of de rest ook ga 12-10 030.jpg
Dit is de grootste drager in mijn ogen de top opbouw is ook heel anders en ze zien eruit als kegels.deze stond iets in de bloei buiten maar het is net of zij opnieuw haar cyclus aan het afwerken is.12-10 035.jpg
Deze schiet ook aardig op de toppen zijn minder dik als de eerste maar de toppen zijn hard en massief12-10 034.jpg
Dit is de luisebol die doet het zelfde als nummer 2 mooie kegelvormige toppen.De luis is bijna uitgemoord Smowkie12-10 029.jpg
Hier wat foto`s van de buds van 2 en 4 zien er heel anders uit maar wel veelbelovend.12-10 036.jpg12-10 039.jpg12-10 038.jpg12-10 037.jpg12-10 043.jpg wat denken jullie.
Heb deze in het donker gezet en ga deze morgenavond of dinsdag ophangen12-10 030.jpg
Dit is de hoofdtop van degene die ernaast stond12-10 017.jpg12-10 015.jpg
Later meer.
De Bianca`s zijn niet in femme te krijgen maar in mix.Hij doet ook anders vormen de ene bollige buds,de andere harde kegels en de andere liggen de buds strak tegen de tak en zijn hard en massief.Denk dat dit door de drie kruising komt WWxAfghaanXWhite Qeeun.Schrijf aan het eind mijn eind oordeel hier wel over.
Comment