Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
we zijn inmiddels dire weken ver en het is tijd voor nieuwe foto's
zou ik deze nu al in bloei zette? ze is ong 30cm groot
en op de laatste foto kan je zien dat ik op sommige blaadjes een gele punt krijg ... wat zou dit zijn ??
Ze groeit normaal nog 2tal weekjes door als je ze op 12/12 zet,
aan u de keuze weet niet of je met een beperkte hoogte zit.
Gebruik je voeding? Zo ja welke?
Dacht aan overvoeding puntjes zijn persies verbrand.
Ziet er voor de rest goed uit hoor!
ja ik gebruik voeding en ben niet beperkt in hoogte
mijn vorige kweek heb ik hem late doorgroeien tot 1m15 maar heb er dn maar 7.5 oogst van gehad
en wil dit deze keer beter doen... Als ik ze nu al in bloei zet wordt ze niet zo groot maar zou dan de groei van de toppe verbeteren?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik gebruik bio nova soil super mix als gewone voeding en de pk13-14 supplement voor in de bloei, mag ik die dan vanaf dat de lamp op bloeien staat er bij geven? en aan welke dosering?
kan iemand me helpen met de dosering van de voeding? (bio novo soil super mix) op de verpakking staat 2-4x per week 4-5ml per liter water, klopt dit of mag dit meer? in het begin is dat misschien genoeg (misschien teveel) maar naar gelang je plant groter wordt moet ze toch meer krijgen...of zit ik daar verkeerd?
voor de rest heb ik er een pc-fan bij gehange voor luchtaanvoer...binne kort misschien 2 turbu neon met kleur voor blieperiode... welke kleur moet dit zijn?
heb een zwaar wekend achter de rug en heb niet echt tijd gehad om iets te posten, maar nu zijn we terug en klaar voor nieuwe info
vanavonvd zal die online staan
iedereen tog al bedankt voor de hulp maar ik ben er zeker nog niet
ziet er goed uit man zal af en toe is komen gluren want vanaf dit moment word het leuk de topjes beginnen te komen en je ziet werkelijk iedere dag het verschil.Heb zelf amnesia staan van een weekj ouder vind wel leuk om beetj te vergelijken
dank je
idd nu kijk ik ook elke dag zekers 3-4 keer, tis fascinerend...
khoop alleen dat ze veel vrucht geeft ...
jouw amnesia ziet er fantastisch uit, hoe doen jullie dat toch??
bij AudioSystemRolla ook... zo'n mooie toppe dat zijn planten heeft, ben echt jaloers
die vrucht komt wel hoor geef de dames maar ff de tijd om de bloeivoeding op te zuigen ik had vorige week ook nog niks en zijn nu 1.5 cm doorsnede de toppen.
het gaat nu idd goed met me vrouwen maar toch hou ik het bij mij op goed geluk is namelijk me 1e x haha(half jaar alleen maar lezen doet egt wonderen)
gaat helemaal goed komen bij jou ze ziet er ook egt netjes uit
ja hoop het...is nu mijn 2de keer maar de eerste was een disaster
ze was wel 1m12 groot en redelijk breed gegroeid maar had maar 7.5 gedroogd totaal
is niet echt snor voor mij hoor
Comment