Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Welkom iedereen, Abonnementje ? leuk dat jullie het volgen. Nou kan ik natuurlijk niet op m'n bek gaan eh..
@Fl13r: Groeitentje staat constant op 20/4 en die grapefruit had ik vanaf januari al staan, regelmatig geknipt en doorgestekt,
en nu opeens had ze besloten op maar gewoon in bloei te gaan.
Helaas dus, want te groot om nog onder m'n netje te planten, dus heb ff een nieuwe gezaaid
@Rebel: Aye, nieuwe evsa's maar een paar weken later eigenlijk al spijt van, omdat er alleen Gavita lampen in kunnen.
Met Philips, Sylvania's of andere merken erin gaan er een aantal dingen niet goed :
QNQ2012024.JPG
Draden beginnen te buigen en check ook de aanslag op het glas.
10 weken 12/12 op de Gavita evsa en je krijgt dit. Het was een nieuwe, schone lamp op dag 1.
Noodgedwongen zitten er nu dus 400W Gavita lampen in, want 250 hebben ze niet.
Na een paar uur inbranden op 400W draaien ze nu op 250W.
Eerste is White Diesel, 2e is de Sugar Black Rose en de 3e foto is de paarse Bubble.
De White Diesel is op dit moment de slome, de Sugar Black Rose de snelste, die gaat als een speer richting het licht.
raar van die gavita ik heb de 600 watter en ben nu aan het boosten maar heb bij mij nog niks gezien heb er greenpower in.
maar verder ziet het er goei uit.
Comment