Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@CannaRebel: Ghehe, precies, ik heb liefst zo min mogelijk obstakels op m'n pad, Wet van Murphy enzo
Dit zijn Chinese puntjes, die horen iets te kleuren, no problemo.
@Jakes: Het is een 1500 kuub filter als ik het goed heb, bij de shop bekend als "meterfilter". De volgende wordt idd een stapje kleiner, ik heb een 750 op voorraad.
Lucht gaat filtertje in, dan komt het bij de nieuwe slak van 1000m3 (vorige was 1500) met superdeluxe witte kist-bungalow er omheen gefabriekt door Q himself.
Vanaf de slakkedoos gaat het via een bochtje de kist in die voor het raam hangt.
Die kist zitten 4 lamellen in en is afgevuld met aquarium filterwatten tegen geluid en ongedierte.
De lucht komt gewoon van binnenshuis in de winter.
@Zenne: Hoeveel gram precies, i dunno, genoeg tot eind van dit jaar in ieder geval.
Ik weeg het ook eigenlijk alleen een keer als het droog is, om in het verslag te zetten.
Voor mezelf interesseert me het gewicht niet zoveel, zolang ik maar een voorraadje wiet over hou.
Verder zijn er bij mij geen pasjes te krijg of te koop, er is ook geen wiet te koop namelijk: Ik kweek alleen voor mezelf. joint.gif
Weer een paar dagen verder, tijd voor een paar fotootjes.
Toch weer iets sneller dan ik verwacht(gehoopt) had is de eerste bloei alweer te zien.
De Sugar Black Rose (ik vergeet die naam telkens) is dit keer de eerste :
Het grote verschil.
De eerste foto is de Grapefruit van Female Seeds.
Deze gaat erg langzaam, waarschijnlijk doordat ze iets te ver van het licht staat.
Toch kijk ik het nog even aan, ze lijkt nu eindelijk aan te slaan. QNQ2012044.jpg
Hier de tweede foto, da's de White Widow van Spliff
Deze was precies even oud en even groot als de Grapefruit toen ze onder de TNeon ging.
Zo zie je maar dat lampafstand erg belangrijk is (Dat ze op 20/4 staat zal ook helpen
Blad lijkt trouwens totaal niet op de WW van De Sjamaan.
Hier zit duidelijk een overdosis Indica in. QNQ2012045.jpg
Dan nog een totaaloverzichtje van hoe het er nu bij staat.
Er zitten dus (nog) drie plantjes op het rekje, het zit nog niet vol.. QNQ2012046.jpg
Meteen maar even een groene lamp in de muur gedaan.
Dat heeft minder fatale gevolgen (heb ik eens gehoord) als je 'm een keer per ongeluk aan laat, wat dus vandeweek al eens gebeurd is music4.gif QNQ2012047.jpg
Zo, tijd voor voetbal en eens even die doos open trekken
Comment