Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb het even met foto's samengevat, alles staat op zo'n 3 x 2 meter, en als je 1.80 lang bent kun je net niet rechtop staan.
Kelder is dus een groot woord, 't is meer een vrij ruim konijnenhol.
(EDIT)
Ik had dus een gif gemaakt met 6 foto's erin, maar de forumsoftware hier maakt er een klein jpgtje van en verder zoek je 't maar uit.
Helaas dus even geen bewegende beelden, geen zin om alles nog een keer te doen. daaaag
Het lieveheersbeestje heb ik al een paar dagen niet gezien, ik hoop niet dat-ie 'n ovərdozɪs THC opgelikt heeft.
Wel kwam ik twee andere invaders tegen. Daar zat ook al geen beweging meer in, die zaten als vastgenageld tussen het afweermechanisme van de plant.
Goed kijken :
Ik zag vandaag trouwens iets lichtgekleurde puntjes aan het blad bij de anderen, dus ze krijgen even alleen water uit het vat, morgen weer voer.
Ik hou momenteel nog steeds week 4 bloei in het schema aan.
Druk weekend voor de deur, dus nu maar even wat update plaatjes.
Tja, verder is er weinig te melden, beetje water, voeding en licht en de rest doen ze zelf
Eerst nog maar eens een poging doen om dat bewegende plaatje erop te krijgen.
Dit keer is-ie onder 1mb, misschien was dat het euvel.
Normaal neem ik alle foto's met de mobiel, dit keer een paar met de camera gedaan.
Op alle fronten doet die onder voor de gsm, behalve als het om dichtbij-plaatjes gaat.
Comment