Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mooi makker !!! maar ja zijn we gewend van jou he . zo blinken van de cristallen dat ze doen man, zo krijg ik die van mij nog niet. is natuurlijk men 2e kweekje nogmaar... greets
Haar plekkie komt zo te zien helaas niet helemaal vol te staan. Dat gaat geen 100gr worden dus.
Mgoe, who cares, ik ben ook happy met de helft. Blad ? Oh daar, tja, euh...ff wat spinazie gesnoeid eh ..
Met zoveel topjes zo dicht op elkaar snoei ik veel blad. De plant groeit dan ook een stuk langzamer trouwens, ik probeer dat in m'n voordeel te gebruiken.
De witte New York City Diesel afstammeling doet haar best, op wat Kaliumshit na.
Had het er vorige update al over, en ik ben meteen daarna de Bio Heaven en Topmax flink gaan opvoeren.
De uitbreiding gaat niet hard meer, maar lijkt niet te stoppen. So be it.
Sugar Black Rose .. Die naam blijft toch erotische gedachten oproepen, zal wel aan mij liggen.
Ze doet d'r best, de geur is nog wat groen en vaag. Diep weggestopt ontwaar ik wat Oosterse aroma's tresheureux.gif
Vol verwachting de trichomen eens bekeken, maar tis nog tragisch.
De Bubblemama doet het goed met dikke puisten, alles klar herr Kommissar...op 1 puntje na.
Ik heb er @%&$! een chiquita in gevonden.(Precies midden op de foto 1 dicht banaantje, recht omhoog gericht) Waardoor, wanneer waarom en hoezo, i dunno.. We gaan ze elke dag eens goed bekijken.
Voordeel is dat ik dit seizoen de kweekcoufeuse op wieltjes heb gezet.
Ik rij 'm dus zo even een stukje opzij, zodat ik ook aan de andere kant er met m'n neus op kan om te kijken.
Comment