Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zal me beperken tot wat fotootjes, simpelweg omdat ik weinig tijd heb, papa-weekend eh ..
Vrijdagavond even snel de plantjes gechecked, zag een zwart kruimeltje op een blaadje liggen, althans, dat dacht ik..... ff weghalen..
De volgende 3 minuten audio waren buiten hoorbaar, de hele kerkelijke gemeenschap dacht waarschijnlijk dat Satan geland was ..
Ik hoop dat you een sterke maag hebben...
Heb even zoveel mogelijk blaadjes rondom het blijkbaar enige besmette deel, preciesrecht onder de lamp verwijderd.
Dat het niet eerder is opgevallen komt omdat het niet bovenin zat, en ook niet onderin, het waren een paar blaadjes op de 2e rang zeg maar.
Het lijkt alsof er verder nog niets is besmet. Even brainstormen of ik na het weekend nog iets ga doen, en wat..
Spuiten is het te laat voor, dat kan sowieso niet op de toppen.
hallo QNQ...dat ziet er niet zo best uit...ter...dit gun je niemand,ben zeer benieuwd hoe je dit nu oplost of het opgelost kan worden(is voor mij heel leerzaam)
Dat is knap klote die luizen kerel, en hoop voor jouw dat het er niet meer zijn maar pratijk wijst vaak anders uit helaas.....
Je kan duidelik zien dat je rot op het steeltje van je blad heb zitten dus je kan er donder op zeggen dat er ook rot in de top zit in dat gebied
Zonde kerel zo op het eind. Ik zou wel die linker nog behandelen me spulletje die is nog niet zo ver....succes!
Comment