Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2012/2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

      Ooohhh shit Q . Het ging allemaal zo lekker krijg je dit.
      Ik hoop dat het in de hand te houden is tot ze echt klaar zijn .
      Klotebeesten ook altijd.
      Led's grow !

      Comment


        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

        Ik denk dat dat ene lieveheersbeestje de boel gesaboteerd heeft. Even wat luizen planten, winterslaapje in de kelder en wanneer hij opstaat staat er een vreetfestijn klaar. Nu hopen dat ze de bananen aanvreten en de rest met rust laten .

        Gelukkig duurt het even voordat je toppen helemaal vol zitten. In mijn geval vielen alle luizen van het blad na het drogen, eventjes licht schudden en alles kwam los. Wel een klotewerk om dat per top te doen. Nu ook hopen dat er niet van die luis-vretende maden in je toppen komen. Afgelopen zomer meegemaakt, die toppen heb ik wel allemaal de vuilbak ingeflikkerd. Ging bijna over mijn nek.

        Sterkte!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

          Balen Q
          Zelf de beste kan dit dus overkomen

          Keep up the good spirit!

          Comment


            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

            Nahja, je kan veel zeggen, maar het is weer eens wat anders eh ..

            Hoe ik er aan kom, wie zal het zeggen. Ik zal waarschijnlijk zelf wel 1 of 2 van die vrienden meegenomen hebben de kelder in.
            De inblaas komt van binnenshuis, en daar heb ik geen zwarte bonenluis. In de tuin zaten ze natuurlijk wel deze zomer.

            Als n00b in de overdekte-luizen-kweek-community heb ik me even snel een beetje ingelezen en ik gok dat deze kolonie nog vrij vers was,
            aangezien er weinig volgroeide tussen zaten, iets meer 2e generatie, en een hele jonge 3e gevleugelde generatie, die nog niet aan vliegen was toegekomen.

            Ik denk dat ik de meeste heb, na een grondige inspectie vanavond ben ik er geen een meer tegengekomen, dus ik probeer het uit te zingen.
            De luizen zelf zijn niet zo'n probleem, mits je ze blijft verwijderen. Het is vooral de uitscheiding, de honingdauw, die na verloop van tijd kan zorgen voor schimmels.
            Daarom elk blaadje waar ik wat glimmende spikkels op zag rondom de haard verwijderd, dus we zullen zien hoe het verder gaat.
            Het was trouwens de Bubblegum die het haasje was.

            QNQ2012130.jpg ____________Y8qfg.gif

            Vandaag toch nog een keertje iets voeding meegegeven, met een paar schepjes Palm-tree-ashes in een poging om het Kalium tekort een beetje op te vangen.

            Nou, en daar moeten ze het maar even mee doen.
            Alle3 de dames hebben inmiddels milky trichomen, alhoewel ik ze ook nog erg veel witte haren vind hebben. animated-smileys-hairy-wooly-017.gif
            Kwestie van wachten, duimen draaien en veel bidden eh ..

            Als er verder schokkend nieuws is laat ik weer van me horen

            QNQ2012131.jpg QNQ2012134.jpg

            QNQ2012133.jpg QNQ2012132.jpg

            QNQ2012129.jpg Thanks Growcenter-Noord voor de bijdrage aan m'n kerstboom
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

              das effen verschieten die beesterij!
              maag was gelukkig sterk genoeg...
              Wietjes zien er goed uit,hopelijk kan jeje plan uitvoeren als gepland
              sigpic

              Comment


                QnQ's kweekkelder 2012/2013

                Blij dat het goed komt, foto's zien er inderdaad veelbelovend uit

                Comment


                  Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                  Vette paarse bubble Hopen dat het ongedierte weg is uit je lab

                  Comment


                    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                    Die luizen wisten wel welke dame ze moesten hebben he, ik had zelf ook voor de Bubblegum gekozen.

                    Comment


                      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                      Ziet er allemaal wel prima uit Q ,zo te zien heb je de schade beperkt kunnen houden .
                      Ik hoop dat je die Grapefruit's ook nog naar een mooi einde kan brengen.
                      Led's grow !

                      Comment


                        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                        Zoals LR2 al zei denk ik ook dat het wel eens door je lieveheersbeestje zou kunnen komen... daar dacht ik als eerste aan.
                        Tevens heeft dit topic mij nu bijna mijn TFT monitor gekost...

                        Vanwege onderstaand plaatje en een vliegensvlugge reactie door keihard met mijn wijsvinger er op te prikken om het beestje dood te maken, bedankt QnQ!
                        Y8qfg.gif

                        Comment


                          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                          Super toppen Q
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                            prachtige toppen!
                            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                            Comment


                              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                              Ghehehe..Maxican smiley_lol.gif
                              Pas op eh .. voor je 't weet ligt je monitor op de vloer.
                              _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ______________________________________aegyo.gifQNQ2012136.jpg

                              Nog eentje dan van de Bubbl...
                              Heerlijk, met die mooie foxtails

                              QNQ2012135.jpg


                              Nog een reden waarom lukraak iets spuiten niet zoveel zin heeft ..
                              De meeste middeltjes zijn contactmiddelen, dat wil zeggen dat je de beestjes moet raken, waarna ze kreperen.
                              Maar als ik de beestjes niet zie, ga ik ze ook niet raken eh ..

                              Ik heb onder het bladerdek wel even licht met Neemolie geneveld.
                              Daar zou iets in zitten waardoor de blaadjes minder goed smaken.
                              Op de wiet heeft het geen merkbare invloed.
                              Ik heb het wel vaker gebruikt, en nooit iets van geproefd.
                              Voorlopig blijft het elke dag goed checken.

                              Lieveheersbeestjes hebben geen luizen als huisdier, zo gauw ze er een zien, vreten ze 'm op.
                              Mieren daarintegen wel.
                              Die nemen voor de winter zelfs luizen mee het nest in, om ze in goede gezondheid te laten overwinteren.
                              Zo gauw het weer het toelaat, nemen ze de luizen op hun rug, en brengen ze die boven in een geschikte plant.

                              Laterz boomkwekers
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                                jammer van de beestjes ziet er anders heel goed uit

                                Comment

                                Bezig...
                                X