Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je Bubble ziet er heerlijk uit Q.
Ik heb even opgezocht wat Neemolie precies is en het lijkt me een wondermiddeltje voor vele doeleinde geschikt.
Altijd handig om in de apotheek te hebben.
je damen's zien der nog steeds zeer netjes uit he zekers die BBG van je
ivm Neemolie , dat zit wel in meerdere spuitproductjes , maar dan staat er wel op preventief te gebruiken :d dus volgens mij zodra ze der op zitten , helpt dat goedje ni al te best meer ( of vergis ik me hier in ) ??
in ieder geval keep up the good work
Groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Celaflor Neem olie
Celaflor Neem olie bevat als werkzame stof een extract uit het zaad van de Neem boom, welke een bijzonder werkingsmechanisme bezit.
Binnen enkele uren na de behandeling worden de schadelijke insecten inactief en stoppen met de opname van voedsel.
Na enkele dagen kunnen ze zich niet meer ontwikkelen of voortplanten en sterven uit.
De werkzame stof van de Celaflor Neem olie wordt binnen de plant getransporteerd zodat de zuigende insecten die niet besproeid zijn toch zullen uitsterven.
Zelfs als na de behandeling met de Celaflor Neem olie nog insecten aan de plant zuigen zullen deze uitsterven door de werkzame stof.
Ook kunnen zich zo geen insecten die juist uit de eieren gekomen zijn nog verder ontwikkelen.
De Neem olie wordt al sinds vele jaren succesvol ingezet in de biologische tuinbouw. Tegen: - spintmijten
- bladrupsen
- bladluizen
- witte vliegen
- mineervliegen
- thripsen
Eigenschappen van het middel: - breed werkings-spectrum
- product is vervaardigd uit natuurlijke, afbreekbare stoffen
- het ontziet nuttige insecten
- snelle eet & zuigstop op bewerkte insecten
- praktisch, veilig en makkelijk te gebruiken
- niet gevaarlijk voor bijen
Da's het goedje waar ik hier nog een beetje van heb staan.
Ik weet niet of het inmiddels weer verkrijgbaar is, het is een tijd verboden geweest in Nederland, ter voorkoming van gewenning geloof ik. Puur neemolie is wel aan te komen, dan kun je je eigen bestrijdingsmiddel ervan brouwen
Ik mix wel altijd een handje Granulaat door de aarde, voor ik de potten vul, da's ook een product van de Neemboom. Tip van Jip ..
Niet elke keer dezelfde middeltjes gebruiken in je hok/tent is altijd een goed idee.
Af en toe de apotheek aanvullen kan daarom nooit kwaad
Aye, toch is het wel puur te verkrijgen.
Nu nog een bewezen werkend recept. Ik lees al receptjes met alcohol, en met een emulgator, maar welke de juiste is ?
Na de drukte zal ik toch eens verder gaan zoeken, ik ben toch ook bijna aan een nieuwe fles toe.
Comment