Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vertel er ook ff bij (zoals je de chat al heb gedaan) dat je maar 4 planten van de 40 overhoud om uit te zetten ....... Is toch wel handig hoor ventilatie voor je plantjes, is helemaal geen overbodige luxe....en wat heeft de hoeveelheid voeding met je temp. te maken?? Ben daar erg benieuwd naar....
@CannaRebel: Ik denk dat ik altijd zelf nog uitmaak wat ik in m'n verslag zet, niet ?
Maak je ook eens zo druk over je eigen verslag, of maak je die niet af ?
Deze probeer ik iets minder strak te scroggen, zodat de topjes wat langer worden, en ik niet, zoals bij de GrapeFruit een deken met toppen op het net krijg.
De Santa is wat gevoeliger voor toprot, door de compactere toppen, en dat wil ik graag voorkomen
ganjagrrl.JPGDe GrapeFruit gaat ook geniaal. Hier en daar wat paars blad.
Ik heb ze wat extra fosfor gegeven, maar ik zie geen reactie. Zal het misschien toch wat kou zijn.
De Sugar Black Rose.
Ik heb 'm geprobeerd, alleen ben ik even kwijt hoe de smaak nou precies was, haha.. smoking-cannabis-002.gif
Dusse..die ga ik nog eens voorproeven.
Comment