Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
homegrown.jpg
Ik heb nu een paar keer die Sugar Black Rose gesmoked, maar ik ben er niet echt lyrisch over.
Er zit wel wat smaak aan, maar het zit een eind weg, dus ik kan het nog moeilijk thuisbrengen.
Het is wat kruidig, en ook iets exotisch met wat bloemige of fruitachtige ondertoon.
Er is niks mis met het effect, en ik heb 'm een paar keer gemixed met de bubbelgum en dat was ook wel nice.
Maar toch zou ik 'm geen 8 of hoger cijfer geven op een schaal van 10.
De naam is superieur, maar de wiet blijft in mijn geval iets achter bij de verwachting. QNQ2012226.jpgQNQ2012224.jpgQNQ2012225.jpg
Neemt niet weg dat het prima te roken is ey...maar met zo'n naam schep je ook hoge verwachtingen toch ..
Over een paar weekjes nog eens proberen, als ze wat langer gecured heeft.
Het is dat die zo ongelofelijk lekker ruikt, want de buds, en het hele veldje eigenlijk, zien er niet uit.
Toppen zitten vol blad, en, als vanouds, ook hier weer wat verstopte banaantjes ..
Ik ben 3 avonden bezig geweest, en heb best veel fluff weggegooid.
Deze had duidelijk een weekje of drie groei kunnen gebruiken.
Dat was al eerder loud&clear, omdat ze pas na 7 weken 12/12 richting de bloei ging
Maar niet getreurd, als ze net zo goed smaakt als ruikt, ga ik deze Grapefruit (Indoor) nog wel een keer zetten.
Bij deze weer een update.
Deze update vereist geen toegang tot uw Camera, uw Foto-, muziek- of videobibliotheken, noch uw Telefoon-id of uw Locatieservices.
Deze update vereist alleen toegang tot uw webbrowser en eventueel uw tot uw toetsenbord als u iets interessants te melden heeft.
Boven het net zijn alleen de grote fanleaves aan de zijkant blijven zitten.
Tussen de toppen wil ik geen grote leaves. Zo kweek ik al tijden, en dat gaat prima.
Onder het net is het anders. Daar zijn alleen de uitlopers gediefd, het blad is blijven zitten.
De meest voorkomende problemen zie je het eerst op het onderste blad.
Je zou wel raar zijn om dan alles onderop weg te knippen, dan krijg je problemen tussen je toppen. dinafem.JPG
Dat is dag 21 onder T-Neon. Hierna is ze getopt, en zijn de onderste vier nodes gediefd.
Na het toppen zijn er 6 takken over, die hopelijk het gaas gaan halen. QNQ2012232.jpg
Een weekje later is ze naar de kelder verhuisd, en staat inmiddels 2 dagen op 12/12 onder 400W
En nu maar wachten ..
Ik gebruik altijd Plagron light-mix dus over een dag of 8-10 begin ik pas met een beetje Biobizz.
Ze krijgt alleen een neveltje met een beetje fishmix & Vital om de dag ofzo.
Als het de hele dag sneeuwt, verveel je je wel eens ey ..
Wordle inderdaad, daar komt het van.
Sinds 2008, maar als ik me verveel kijk ik soms wat oude bookmarks en dan kom je wel eens wat leuks tegen.
't Zijn meer dan 3900 bookmarks nu, dus echt handig is het niet meer.
Gelukkig kom ik er soms een tegen die het niet meer doet, dan kan-ie weg.
De letters komen van cooltext.com die staat nog een jaar hoger bij m'n bookmarksth_smiley_emoticons_mttao_cowboy_ugly.gif
Thanks K1.
wachten duurt laannggg... laannggg.... laannngg...
wat duurt dat wachten laannggg
ik wacht nu al zo laannggg... laannggg.... laannngg...
wat wacht ik toch al laannggg
met dat marietje heb je toch nog een mooi stuk rek bedekt man.. de bloei ziet er mooi uit..
die blue hash van je Mmm alleen de naam nog, zal je rookvesrlag wel aanvragen bij je..!!
Comment