Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013
Aight smokaz
Eerst even een beetje riddim erbij ..
Zo, dat tiept alvast lekker
Even terug in de tijd ..
QNQ2012245.jpg
De grapefruit.
Hij ruikt tijdens de kweek goed, en ook na de kweek blijft de grapefruit geur lekker aanwezig.
Ook tijdens het roken zit de smaak er goed in.
Maar, ik heb ook de Maroc x Grapefruit kruising gehad, en die vond ik toch iets zoeter, iets steviger en compacter.
Misschien ligt het aan de pheno, mgoed, het is een lekker wietje, nog ietsje scherp, maar dat curen we er wel uit.
ismoke.JPGIk heb 'm niet gewogen, maar het is een grote weckpot vol, en nog een kleintje van 1L erbij, dus heerlijke stash voorlopig thumbsup.gif
Ik dacht gister laat ik even snel wat foto's maken zonder HPS, dus de zaklamp mee de kelder in.
Alleen als je 'm weg zet, voortaan wel even kijken waar je dat doet Q ! fearsmiley.gif
QNQ2012239.jpg BAM
Anyhoe .. een paar fotootjes ..
santa0213.JPG
QNQ2012242.jpg
QNQ2012243.jpg QNQ2012244.jpg
Die staat alweer 7 weken te bloeien, heerlijk, want deze hoeft niet zo lang.
Na exact 7 weken dus gestopt met voeding, en ze krijgt nu alleen nog water, tensio rond de 180-200.
Geen splijten of donker zetten, die onzin doe ik niet aan.
bluehasj0213.JPG
En dan de laatste ..
Helaas voor deze loopt ze niet synchroon qua bloei met de Santa, dus als de Santa er uit is, gaat de verlichting op 250W en moet ze het maar zien te redden.
Dat moet wel gaan lukken verwacht ik joint.gif
QNQ2012240.jpg QNQ2012241.jpg
Ze is lekker gegroeid in een weekje, maar zit nog best een stuk onder het net.
Ook het blad is erg klein, ik ben heel benieuwd of dit de moeite nog wordt.
Volgens Teh Internetz zou deze na 12/12 bijna de tent uit moeten groeien, maar ik zie het nog niet.
Misschien komt het nog, ik ben er klaar voor in ieder geval.
Zover even de snelle update.
Lataz, Q.
Aight smokaz
Eerst even een beetje riddim erbij ..
Zo, dat tiept alvast lekker
Even terug in de tijd ..
QNQ2012245.jpg
De grapefruit.
Hij ruikt tijdens de kweek goed, en ook na de kweek blijft de grapefruit geur lekker aanwezig.
Ook tijdens het roken zit de smaak er goed in.
Maar, ik heb ook de Maroc x Grapefruit kruising gehad, en die vond ik toch iets zoeter, iets steviger en compacter.
Misschien ligt het aan de pheno, mgoed, het is een lekker wietje, nog ietsje scherp, maar dat curen we er wel uit.
ismoke.JPGIk heb 'm niet gewogen, maar het is een grote weckpot vol, en nog een kleintje van 1L erbij, dus heerlijke stash voorlopig thumbsup.gif
Ik dacht gister laat ik even snel wat foto's maken zonder HPS, dus de zaklamp mee de kelder in.
Alleen als je 'm weg zet, voortaan wel even kijken waar je dat doet Q ! fearsmiley.gif
QNQ2012239.jpg BAM
Anyhoe .. een paar fotootjes ..
santa0213.JPG
QNQ2012242.jpg
QNQ2012243.jpg QNQ2012244.jpg
Die staat alweer 7 weken te bloeien, heerlijk, want deze hoeft niet zo lang.
Na exact 7 weken dus gestopt met voeding, en ze krijgt nu alleen nog water, tensio rond de 180-200.
Geen splijten of donker zetten, die onzin doe ik niet aan.
bluehasj0213.JPG
En dan de laatste ..
Helaas voor deze loopt ze niet synchroon qua bloei met de Santa, dus als de Santa er uit is, gaat de verlichting op 250W en moet ze het maar zien te redden.
Dat moet wel gaan lukken verwacht ik joint.gif
QNQ2012240.jpg QNQ2012241.jpg
Ze is lekker gegroeid in een weekje, maar zit nog best een stuk onder het net.
Ook het blad is erg klein, ik ben heel benieuwd of dit de moeite nog wordt.
Volgens Teh Internetz zou deze na 12/12 bijna de tent uit moeten groeien, maar ik zie het nog niet.
Misschien komt het nog, ik ben er klaar voor in ieder geval.
Zover even de snelle update.
Lataz, Q.
Comment