Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Die op voorgaande foto stond voorheen op grond , maar vloer bleef netjes boven de 20 graden en kreeg beetje problemen sinds ik meeste van onder af water dus inderdaad die vanaf grond op de pot achter in tent . Een 2e hygro meter waar ik de waardes van meld bij updates hangt aan zo,n rol apperaatje met touwtje zo,n 55 cm onder de lamp iets boven toppen met een hoedje op Doe hem normaal omhoog als ik foto,s maak zie zelf maar waarom lelijke hoed
    Afbeelding jack widow 783.jpgAfbeelding jack widow 786.jpg

Comment

Mooi dat ze weer aan het bij trekken zijn langel. Ziet er verder wel goed uit .
      Succes met de bloei.
      Led's grow !

Comment

Gvd jij heb n geyl chinees hoedje boven je metertje verdammpt!!

Waar koop je die??

Comment

Zelf gemaakt jonge met mijn 2 linker klauwtjes Was eerst zo slim geweest om hem zonder hoedje onder lamp te hangen maar zat tegen zonnesteek aan vandaar deze oplossing

Comment

hahaha goed gevonden ! leuk
            grts subby

Comment

Hey Langenl,
              Ziet er goed uit, voor zover ik kan oordelen op je foto's zou ik nog even wachten met de gs tot je toppen nog wat meer ontwikkelt zijn, ik zou zeggen ten vroegste binnen tien dagen tot twee weken... Hoe lang moet dit soortje?

Grtz

Comment

Zo,n 65 dagen bloeitijd staat ervoor . Is proberen wat foto's via telefoon tIMAG0050.jpge uploaden . IMAG0053.jpg

Comment

Staan er goed bij langenl, lekker vol en groen
                  sucses verder

Eerste kweek.... je weet zelf!

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Mooie groene foto langenl, goed bezig, :d

Comment

LOL uur bezig geweest om 2 foto,s te uploaden via telefoon ik snap geen *** van dat gepriegel met zo,n touchscreen . Heb laatste week de ec hoog gehouden [met bloom magnesium en sporenmix] omdat grond aardig leeg was , en doe 1a 2 keer per week water met enzymes . Ik wacht met green sensation tot het echt nut heeft! Bedankt voor feedback allemaal weer en nog paar foto,s via pc want touchscreen tel ligt inmiddels in de hoek

Afbeelding jack widow 791.jpgAfbeelding jack widow 792.jpgAfbeelding jack widow 793.jpgAfbeelding jack widow 795.jpg

Comment

na de thermometerhut heb jij het thermometerhoedje uitgevonden

Comment

Ten vroegste GS vanaf 5e week voor dit soortje dan

Grtz

Comment

Hoedje heb ik ook maar ergens in een verslag gezien en slecht gekopieerd en maar weer is een Update :
                            Dag 61 voor de jack widow 25 dagen bloei Max temp 27.4 lv 44% Min temp 19.8 lv 31% . Geef ze nu dagelijks zo,n 250 ml per plant met zo,n 1ml bloom per liter water en om de 3 dagen wat sporenmix erbij en wat magnesium , nog maar ff wachten met gs
                            Afbeelding jack widow 808.jpgAfbeelding jack widow 809.jpgAfbeelding jack widow 810.jpgAfbeelding jack widow 812.jpgAfbeelding jack widow 813.jpg

En de ak47 groeit gewoon lekker door
                            Afbeelding jack widow 806.jpg

En als laatste na 8 !!! dagen zijn er 2 thai,s over de rest ontkiemde niet . Geen spliff voor mij meer , laat misschien tegen beter weten in nog maar even staan ... maar zal je zien dat het straks nog 2 mannen zijn ook
                            Afbeelding jack widow 807.jpg

Comment

Opdat mooi wit niet lelijk is eh, trouwens altijd al rare gasten gevonden die thai..

Comment

ziet er mooi uit en bij mijn volgende ronde ga ik jouw hoedje ook nog eens kopieren denk ik

Comment

Bezig...
                                X