Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Volgens mij hoeven ze niet meer zo heel lang, schiet maar op met die Green Sensation!
    Groeten!
    sigpic
    Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

Ok net 2 ml meegegeven op 2 liter water voor de eerste keer Thanx for replys allen , binnenkort weer wat foto,s

Comment

En maar weer is een Update in deze drukke tijd ! Dag 75 5 weken bloei + 4 dagen . Max temp 27,4 lv 56% Min temp 18,7 lv 44%
        Bij 2 dames beginnen de oranje haartjes al lekker door te komen en ook het sneeuwlaagje begint te verschijnen op de toppen , hou de trichomen in de gaten maar denk dat ze nog wel weekje of 2 a 3 kunnen

Afbeelding jack widow 865.jpgAfbeelding jack widow 874.jpgAfbeelding jack widow 881.jpgAfbeelding jack widow 889.jpgAfbeelding jack widow 869.jpg

En de ak47 bloeit ook sinds 4 daagjes

Afbeelding jack widow 876.jpg

En de thai .... wat ie nog in tent doet is pure luiheid mijn kant

Afbeelding jack widow 891.jpg

Comment

Ik zie rookbare top ontstaan.

Top!

Comment

De Jack widow die langst in een voorgroeipot heb gezeten loopt denk qua bloei toch wel iets voor op de rest krijgt nu al zo,n 3 dagen water . De foto,s van deze 2 zijn dus dames in kleinere potten die na mijn mening iets sneller zijn gaan bloeien als de rest Bij 1 is al het blad al gaan hangen deze zal als eerste worden geknipt binnen weekje
            Ik kon weer een paar foto,s nemen met een echt toestel wat een verschil in toppen een oranjeknallert

Afbeelding jack widow 894.jpgAfbeelding jack widow 896.jpgAfbeelding jack widow 902.jpg

en een blauwachtige

Afbeelding jack widow 903.jpgAfbeelding jack widow 905.jpgAfbeelding jack widow 920.jpg
            Last edited by langenl; 31 December 2012, 09:57.

Comment

die zullen smaken lange
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Die zien er heerlijk uit lange een goed 2013 gewenst

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Mooie afsluiten Lange...

Geniet ervan!!!

greetz

Comment

Bij deze iedereen de beste wensen op na een groen 2013

Comment

Dag 79 voor de Jack Widows 6e week bloei , Max temp 27,2 lv56% Min temp 20,6 lv 36% Ik doe nu dagelijks een kleine 225 ml water per pot en sommige lusten wel is een slokje meer of een dag niet . Er staan er 2 bij die nu al zo,n week enkel water krijgen en zijn bijna klaar voor de slacht 2 andere krijgen zo,n 3 keer per week green sensation of bloom bij het water . Het zijn kleine plantjes gebleven door mijn geklungel met toppen , weinig voorgroei etc . Neem dit enkel op als les voor volgende ronde lekkere bomen laten worden voor de klok op 12/12 gaat Btw de nieuwe ronde gaat as we speak de grond in weer van hy seeds de cheese en power kush , even paar weekjes voor groei onder tneon . Maar goed eerst nog deze dames afmaken komende weekjes

Afbeelding jack widow 925.jpgAfbeelding jack widow 922.jpgAfbeelding jack widow 923.jpgAfbeelding jack widow 924.jpgAfbeelding jack widow 929.jpgAfbeelding jack widow 931.jpg

En de Ak47

Afbeelding jack widow 927.jpgAfbeelding jack widow 885.jpg

Comment

kijk es aan, mooie buds overal! ben benieuwd naar je rookverslag
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Hoppaaaa, en roken met die geit.

Comment

Dat wordt een lekker rokertje kerel, niets mis mee.

En die AK is wel een erg mooi plantje hoor he, probeer haar zo te houden!!!

Comment

Ik doe de volgende ronde bio , zit nog te twijfelen tussen biobizz of plagron bio . Ook ga ik de potmaat iets ophogen hoop over paar weekjes 9 x 15 liter op 1m2 te hebben staan . Ik ben met wateren aan het klungelen geweest , en de dames getopt etc maar ja ik heb straks wat te knippen en hopelijk wat rookbaars + hele hoop geleerd deze ronde .
                              Die ak vind de 18 liter pot erg fijn heb erdoor nog wat myccor korrels gedaan dus zal snel vol geworteld zitten . Doe die ak eigenlijk alleen nog maar regenwater geven aangezien de nieuwe grond allmix is
                              Last edited by langenl; 3 January 2013, 01:02.

Comment

Misschien is het een idee om de volgende keer cocos ipv grond te gebruiken. Dan heb je in ieder geval minder kans op te veel water geven.
                                Al met al vind ik de toppen best redelijk uitzien, ze zijn toch nog goed bijgetrokken.

Groeten en succes met de volgende ronde!
                                sigpic
                                Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

Bezig...
                                X