Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Begint er op te lijken, alleen jammer van die water-stress. Groeten
    sigpic
    Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

Ik heb van het voedingspakket nog zo,n 80% over ze hebben echt weinig nodig Ik ga me voor de volgende ronde is verdiepen in een blumat systeem zodat er geen droogte meer mag voorkomen . Al ben ik door het wegen van de potten toch wel een stuk bewuster geworden over het water geven , en merk dat ze de laatste dagen bijna 500 ml per stuk lusten om de 2 dagen met enzymen en bloom

Comment

Led's grow !

Comment

Haha ja die loopt erg achter Ik heb die ak47 gelijk op 12/12 erbij gezet toen ze boven kwam , en er zijn net 5 reguliere thai in 7,5 liter gezet die op het laatste stukje zand mogen staan . Hoop met behulp van jullie de mannen er snel tussen uit te halen , maar laat ze eerst maar is boven komen

Comment

Dag 55 19 dagen bloei vandaag bijna 3 weken ! Max temp 26.2 lv 35% Min temp 22.3 lv 23% Geef bijna alle dames nu zo,n 250 ml water met plagron bloom 1ml per liter water , en om de 3 waterbeurten wat sporenmix en enzymen erbij tot max 1.20 ms . Ik heb maar weer een oude kodak tevoorschijn gehaald om even komende weekjes te overbruggen , maar heb hopelijk snel de andere terug voor macro shots laat de topjes maar zwellen komende weekjes . Vandaag alle dames op zo,n 55 cm geplaatst door schotels en 1 pot in een 18liter gezet
            Afbeelding jack widow 725.jpgAfbeelding jack widow 728.jpgAfbeelding jack widow 736.jpgAfbeelding jack widow 744.jpgAfbeelding jack widow 746.jpgAfbeelding jack widow 750.jpgAfbeelding jack widow 754.jpg

Comment

Je moet ze wel groen houden he kerel, ik zou je voeding maar wat omhoog gooien want ze trekke het onderste blad leeg.

En zie ik nou spint schade op foto 6?? Want het lijkt wel of je allemaal spikkels ziet zitten op het blad.....

Succes verder!

Comment

Het is sowieso boute kwaliteit foto,s met deze kodak Ik heb tot nu toe nog geen enkel spinnetje of ander beesie in tent gespot ! Ik ben heel zuinig geweest met voeden maar grond is nu zo langzaam aan wel op en laatste week is de bloom en wat extra sporenmix bij wateren toegevoegd , en denk met 28 dagen bloei green sensation erbij [aangezien de bloeitijd +- 65 dagen is ] . Ik gaat zo voor de zekerheid nog is goed speuren in tent Tips zijn weer welkom
                Last edited by langenl; 5 December 2012, 20:03.

Comment

Het wordt hoe dan ook tijd dat ze iets meer voeding krijgen! Die spikkels zijn geen spint, maar een tekort aan sporenelementen, zoals Fe, S, en Mg.
                  Een beetje trace-mix toevoegen zal al helpen, maar meer voeding kan ook genoeg zijn.

Groeten!
                  sigpic

Comment

Laatste dagen al wat sporenmix met veel Fe [ijzer] bij water toegevoegd . Ben erg blij dat ik meters heb want die mg is me toch wel een sterk spul gisteren wou ik tot zo,n 1.7 ophogen na bloom en enzymes deed ik 1ml mg erbij maar dat werd iets te gortig Met zo,n halve liter water weer omlaag gekregen . Zit alleen nog in dubio wanneer te beginnen met de green sensation bloombooster denk dat het binnen weekje wel kan aangezien het niet zo,n lange bloeier is

Comment

Green Sensation kan over 7-10 dagen wel erbij, en 1.7 mogen ze zeker wel hebben.
                      sigpic

Comment

ik zou je lv toch zeker tussen de 40a50 houden ivm spint enzo voor de rest ben je goed bezig denk ik zo
                        grts subby

Comment

Ok thanx voor de tips Ik heb de afgelopen week de afzuiging op zo,n 75 % draaien en de thermostaat op 27 graden ingesteld maar het blijft onder de 35 % , is aankijken of de lv iets omhoog gaat als afzuiging 50 % werkt en doe de thermostaat wel na 30 graden . Hopelijk gaat dan de lv tussen de 40 a 50

Comment

Dag 58 bloeidag 22 Max temp 26.6 lv 44% Min temp 22.3 lv 32% . Dames wat extra magnesium sporenmix en bloom tot zo,n 1.7 opgehoogd bij gevoerd laatste daagjes . Helaas nog steeds *****kodak toestel maar ze trekken aardig bij , en de topjes beginnen te komen .
                            Afbeelding jack widow 769.jpgAfbeelding jack widow 770.jpgAfbeelding jack widow 772.jpg

En de ak47 groeit gestaag door zo op 12/12
                            Afbeelding jack widow 771.jpg

En dan eindelijk na 5 dagen zijn er 2 thai,s boven
                            Afbeelding jack widow 773.jpg

Comment

Je kan duidelijk in de koppen zien dat ze idd bij trekken. Op naar een goed einde!!

Comment

waar meet jij de lv en de temp? toch aan je hoofdtop! want zie dat het weerstation op je pot staat
                                grts subby

Comment

Bezig...
                                X