Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die schema`s zijn inderdaad meestal gemaakt voor stekken, en niet voor zaad, bij plagron weet ik het niet, maar nog iets, die schema`s, zijn deze gemaakt voor de perfectie van de cannabis plant, of zouden ze ook niet een beetje gemaakt zijn om hun product iets sneller te kunnen verkopen? nuja, jij moet het weten wanneer je het gaat meegeven, hehehe, ik volg mee
hoi,
succes met je kweekje
ben net begonnen met men eerste dus volg hier zeker mee want moet nog veel leren !!
klein vraagje, leg jij je thermometer altijd bloot onder het licht ?
omdat ze me zeiden dat je die best schaduw geeft maar nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen over mijn temp
greetz didi
Hey didi , voor het mooie en meest accurate zou het idd in de schaduw moeten . Ik heb deze echter erbij liggen omdat het me eerste keer onder zo,n 600w is , en ik het zo wat extra ken checken rond de pot. Er hangt er nog 1 iets boven de lamp
in de schaduw haal ik 29 gr met lamp aan en dat bij de plantjes..
dus zal het waarschijnlijk nog te warm zijn onder het directe licht zeker?
heb hem even zo in de pot gezet nu..
wat een stress bij zo een eerste kweek !
hoi langeNL mooie spruiten, mss heb je nog een stukje zwart wit folie dan zou je eventueel de toplaag van je aarde af kunnen dekken zodat deze niet te warm wordt. plastic met de witte kant naarboven. hierdoor droogt je medium ook niet zo snel uit bovenin.
Comment