Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik me best gedaan er wat foto,s van te maken net voor lamp weer aan ging . Helaas net voor een groepsfoto sprong lamp weer aan maar ziet er wel leuk uit qua kleurverschil De dames dag 12 Temp max 28,1 lv 51% Temp min 19.1 lv 39%
Vanmorgen zo,n 10 min voor lamp aan ging de dames weer bespoten met cannacure , en 2 liter water met enzymes van plagron verdeeld over de 6 dames . Temp max 29.6 lv 66% Temp min 19.8 lv 37%
Ik probeer juist de nachtrust zo min mogelijk te storen vandaar 10 min voor lamp aan gaat even inspuiten ventilator erop en even afschudden ,en dan nog is gauw foto maken voor lamp aan springt dus echt pas 2 min voor lamp aangaat komt er beetje licht in de tent .
Ze zien er gezond uit, die 5 vingers hebben ze inmiddels, dus 12/12 kan nu wel. Een paar dagen langer wachten kan natuurlijk ook geen kwaad.
Als je wilt dat ze redelijk veel zijtakken krijgen, zou ik zeker nog een dag of 3 wachten.
Ik zit er over te denken om ze dit weekend te gaan toppen , twijfel alleen of ik ze dan gelijk op 12/12 zet of misschien toch nog een weekje 18/6 erbij .
De vermelde temp is van de meter in het midden van de tent net boven de lamp . Op de lekbak ligt ook een meter die nog niet onder de 23 graden is geweest , in de lekbak zit verwarmingskabel die in ieder geval de voetjes lekker op temp houd . Zal nog moeten zien hoe de temp zich houd als we de winter ingaan maar probeer in ieder geval rond de 20 te blijven .
En a.s zaterdag de klok op 12/12 dan maar ze gaan hard zat nu . Bedankt voor alle tips ik heb het soms nodig
Comment