Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vanaf vandaag geen zorgen meer om de temperatuur en komende winter , kacheltje hangt erin en heeft het zonder lamp constant boven de 24 graden gehouden . Haal kachel eruit zo,n uurtje voor lamp weer aangaat , aangezien het met lamp aan gewoon netjes rond de 25 graden is . En dan uur nadat lamp uit is er weer in , ook om stroomkosten wat te besparen Afbeelding jack widow 355.jpgAfbeelding jack widow 364.jpgAfbeelding jack widow 365.jpgAfbeelding jack widow 368.jpg
Ziet idd een beetje vreemd uit. Lijkt me echter eerder verbrand dan overvoedt, maar ik weet het niet helemaal zeker. Heb je toevallig Cannacure gespoten voordat het licht aanging, of druppelt er ergens condens op de bladeren?
Ik denk wel dat je ze bijna kunt toppen, als je 8-9 vertakkingen telt, dan kan de top er wel uit. Dat zie natuurlijk van dichtbij het beste. Groeten!
Ik heb inderdaad 2 dagen geleden de dames weer ingespoten met cannacure , en erna afgeschud en de fan er op . Misschien toch iets te nat gebleven in dat hoekje Ik kijk het nog even aan of ze bijtrekt ze stond ook wel erg droog . Wil ze dit weekend gaan toppen
Heb niet veel hoogte en hoop dat er een gelijke groei is met meerdere toppen in plaats van 1 hoofdtop . Had misschien wel weekje door kunnen gaan met 18/6 maar ga maar is aankijken hoe groot / hoog deze dames worden Het is voor mij de eerste keer allemaal en wil vooral veel leren deze ronde dus tips suggesties whatever het is meer dan welkom .
heb ook een 180 tentje maar widows blijven vrij laag,mits gekruist met sativa's.maar 2 weken doe ik wel met widows en hybrides week en haze vaak gelijk 12/12.toppen is wel jammer nu volgende ronde weer beter.verder ga zo door denk aan water geven en rustig aan met voeding.
wat je probleem is van die onderste bladeren weet ik niet maar ze staan wel mooie groen de andere... ze zijn wel al serieus gehavend, heb je dit niet vroeger opgemerkt aan je bladen langenl????is dat ontstaan op 4 dagen na je laatste fotopost????
4 dagen geleden zat er een bruine nerf in blad en het is de afgelopen 4 dagen zoals op foto te zien een soort opgedroogd lobbladeren zijn helemaal weg . Die in de 7.5 liter pot is van afgelopen 24 uur , geef nu op 2 liter water zo,n 8 ml grow mee om de 2 a 3 dagen
Comment