Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje
Ik denk ook dat die plant iets te veel water krijgt, voel eens of die pot ook zwaarder is. Met de voeding zit je volgens mij goed, anders zag je bij de andere bladeren wel zwarte of verdorde puntjes aan de uiteinden. Die in dat kleine potje, heeft trouwens te weinig voeding, maar dat zal wel aan de grote van de pot liggen.
Groeten!
Comment
-
Ik heb de kleine in 7.5 pot vandaag wat bijgevoerd met sporenmix , hopelijk trekt ze wat bij . Ik doe die 2 liter water om de 2 a 3 dagen niet per plant maar verdeeld over de 6 dames , maar zal is gaan voelen aan de potten of ze echt dorst hebben . Tot nu toe gaf ik water als de bovenlaag weer uitgedroogd was . Bedankt voor de tips weer !
Comment
-
Dag 30 groei nu 13e dag 12/12 . Het gaat niet vanzelf allemaal zo,n kweekje laat de dames nu opdrogen en ga het waterschema wat verminderen als ze weer wat nodig hebben . De verbrande dame maakt toch weer nieuwe scheuten aan al zal het geen topper worden ik wil het toch nog even aankijken , de dames op een rijtje
Afbeelding jack widow 514.jpgAfbeelding jack widow 516.jpgAfbeelding jack widow 524.jpgAfbeelding jack widow 527.jpgAfbeelding jack widow 528.jpgAfbeelding jack widow 529.jpgAfbeelding jack widow 521.jpg
Comment
-
he lange,
heb ff zitten meekijken maar is zeker teveel voeding en water,ik zou voorlopig rustig aandoen met voeding en geef de planten maar is 500ml water per plant en zal op zekers bijtrekken.ik zeg maar zo beter te weinig water en voeding en de plantjes trekken weer bij.rond de evenaar en de subtropen hebben ze ook weinig water dus waarom hier wel.dus doe er je ding mee wat jij wilt.succes kerel en blijf je volgen
grt vapo
Comment
-
Je potten optillen nu zodat je weet wat te veel is, en dan tillen als je gwn 500ml geeft zoals vapo zei en dan eens wegen je pot, zo krijg je ong een idee van hoe zwaar ze zijn en hoef je niet telkens je vinger in de aarde te steken om te voelen of ze nog dorst hebben.sigpic
Comment
-
Nu 2 dagen geen water gegeven , alleen die in de kleine pot geef ik zo,n 50 ml .Ik een weegschaal vragen , me vrouw raar kijken van " wat moet jij nu met een weegschaal ?" voor mijn dames natuurlijk . Het varieert nogal maar laat zo nog maar daagje opdrogen en morgen nog maar is de tent uit en wegen
Afbeelding jack widow 540.jpgAfbeelding jack widow 541.jpgAfbeelding jack widow 543.jpg
Comment
-
De kleinste dame die verbrande zeg maar is nog steeds de zwaarste pot ! Vandaag na 4 dagen droog staan heb ik de andere 4 zo,n 350 ml water per stuk gegeven . Wil komende dagen gewicht in de gaten houden en het wateren daar op aanpassen . En volgens mij is me eerste keer toppen geslaagd aan de 2 nieuwe scheuten te zien op foto 1 . Dag 34 groei 17 dagjes 12/12 nu Max temp 29.1 lv 73% Min temp 19.8 lv 37%
Afbeelding jack widow 592.jpgAfbeelding jack widow 582.jpgAfbeelding jack widow 567.jpgAfbeelding jack widow 580.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Haha ik doe die weegschaal nog even voor de zekerheid Q met me vinger beetje in de grond wroeten helpt ook niet echt met de bovenlaag die snel uitdroogt , vandaar even op deze manier zodat ik weet wat plantje straks + - nodig heeft . Vond 4 dagen ook wel max om niet water te geven stond er wat mij betreft droog zat bij , de 4 dames zaten alle rond de 4.5 kg terwijl die kleine verbrande dame nog 6.1 woog [nat zat na 4 dagen geen water ]
Comment
-
Die verbrande staat gewoon te nat, heeft dr wortelmondjkes gesloten en daardoor duurt zo lang.
K zou m ff nachtje uit de pot halen mits goed doorworteld, verdampt r ff lkker wat en douw je m morgen weer terug.
Ajuus en de groente, ga wel goedkomen daar.
Comment
-
Groei dag 36 , staan 19 dagen op 12/12 Max temp 28.4 lv 71% Min temp 20.1 lv 41%
Afbeelding jack widow 604.jpgAfbeelding jack widow 607.jpgAfbeelding jack widow 608.jpgAfbeelding jack widow 609.jpgAfbeelding jack widow 611.jpgAfbeelding jack widow 613.jpg
Eerste bloei is volgens mij zichtbaar ! Tips over hoe en wanneer bij te voeden zijn welkomLast edited by langenl; 15 November 2012, 19:55.
Comment
Comment