Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 7 Jack Widow 1x600w hps 1m2 tentje

Stoorde me al een tijdje aan de te kleine lekbak in tent , dus vandaag die eruit gehaald ! De kleinste pot heb ik nog snel een wat ruimere gegeven , en alle dames staan op een bord in verwarmd zand . Vandaag denk voor de laatste keer een beetje grow mee gegeven , en dan volgende week beginnen met bloom .
    Afbeelding jack widow 620.jpgAfbeelding jack widow 625.jpg

Comment

Dag 39 dames staan nu 3 dagen in de bloei . Max temp 28.1 lv 63% Min temp 18.1 lv 37%
      Afbeelding jack widow 629.jpgAfbeelding jack widow 620.jpgAfbeelding jack widow 644.jpg

Comment

Staan er mooi bij kerel!

Comment

ze zien er goed uit veel succes met de bloei is het niet beter om je lv op 40 te houden en niet minder grtz

Comment

Thanks gasten gelukkig dankzij tips op tijd geweest voor ik ze liet verzuipen Ik heb voor de laatste keer cannacure gespoten gisteren dus lv zal niet meer zo hoog oplopen als deze week . Zal toch de afzuiger nu al wat harder laten zuigen , stond afgelopen weken op zo,n 15% te draaien en de thermostaat in tent staat op 29 graden . Ik kijk de lv even aan als ie op 50 % draait

Comment

succes met de bloei

Comment

Gaat nog alles goed? Groeten!
                sigpic
                Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

ziet er netjes uit

wel kleine opmerking !!

staan ze ni beetje nat ??

voor de rest toppi
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik ben erg druk bezig geweest de laatste week maar inderdaad weer is tijd voor een UPDATE
                    Dag 50 14 dagen bloei , Max temp 29,2 lv 36% Min temp 18,3 lv 18% . Ik heb na wat dagen de potten gewogen te hebben de watergifte afgestemd op zo,n 350 ml per 2 dagen . Ik heb echter een drukke tijd achter de rug en ben zo,n 4 dagen weg geweest waardoor de dames iets te droog hebben gestaan , met dit als resultaat
                    Afbeelding jack widow 654.jpgAfbeelding jack widow 655.jpgAfbeelding jack widow 672.jpgAfbeelding jack widow 673.jpg

De 350 ml per 2 dagen is na mijn mening aardig weinig , ook de laatste week maar zo,n 2 ml plagron bloom meegegeven op 2 liter water . Blad droogt van onder een soort uit , weet niet of het tekort is of dat het door het droog staan komt maar tips zijn weer welkom
                    Last edited by langenl; 30 November 2012, 16:57.

Comment

staan goed langenl enkel beetje jammer van de bladen maar zit ook met zo een probleem maar nog beetje erger
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

temperatuurschommeling van 11graden is beetje veel
                        en je Lv is ook wat ad hele lage kant (opletten voor spint)
                        buiten de onderste bladen zien ze er goed uit.
                        veel succes verder
                        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Ik heb de afzuiging laatste week op 100% laten werken , en er is nog een extra fan in de tent geplaatst . Temperatuur gaat vooral met eerste uur lamp aan na 29 graden maar het ligt voornamelijk rond de 20 graden in de tent . Ik heb gister de dames wat enzymes gegeven met de water beurt en ga ze de komende dagen in de gaten houden hoeveel ze precies nodig hebben , zodat ik ze nu weer niet te nat ga zetten in de bloei

Comment

De dames trekken aardig bij , vandaag weer zo,n 2 liter water met wat sporenmix en enzymes gegeven en de droge bladeren er maar wat afgehaald :
                            Afbeelding jack widow 690.jpgAfbeelding jack widow 691.jpgAfbeelding jack widow 692.jpgAfbeelding jack widow 698.jpgAfbeelding jack widow 699.jpgAfbeelding jack widow 700.jpg

Comment

die zijn goed bijgetrokken langenl, goed op weg naar herstel nice
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Moet het helaas voorlopig even zonder deze camera doen ga nog even proberen om een andere in de tussenliggende periode te vinden . Dag 52 bloeidag 16 Max temp 25.2 lv 35% Min temp 22.4 lv 22% De kleine verstekeling op de volgende foto,s is een Ak 47 van Hy seeds , die ik voor test gelijk op 12/12 heb laten mee doen .
                                Afbeelding jack widow 707.jpgAfbeelding jack widow 708.jpgAfbeelding jack widow 709.jpgAfbeelding jack widow 713.jpgAfbeelding jack widow 714.jpgAfbeelding jack widow 721.jpg

Comment

Bezig...
                                X