Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En maar weer is een Update in deze drukke tijd ! Dag 75 5 weken bloei + 4 dagen . Max temp 27,4 lv 56% Min temp 18,7 lv 44%
Bij 2 dames beginnen de oranje haartjes al lekker door te komen en ook het sneeuwlaagje begint te verschijnen op de toppen , hou de trichomen in de gaten maar denk dat ze nog wel weekje of 2 a 3 kunnen
De Jack widow die langst in een voorgroeipot heb gezeten loopt denk qua bloei toch wel iets voor op de rest krijgt nu al zo,n 3 dagen water . De foto,s van deze 2 zijn dus dames in kleinere potten die na mijn mening iets sneller zijn gaan bloeien als de rest Bij 1 is al het blad al gaan hangen deze zal als eerste worden geknipt binnen weekje
Ik kon weer een paar foto,s nemen met een echt toestel wat een verschil in toppen een oranjeknallert
Dag 79 voor de Jack Widows 6e week bloei , Max temp 27,2 lv56% Min temp 20,6 lv 36% Ik doe nu dagelijks een kleine 225 ml water per pot en sommige lusten wel is een slokje meer of een dag niet . Er staan er 2 bij die nu al zo,n week enkel water krijgen en zijn bijna klaar voor de slacht 2 andere krijgen zo,n 3 keer per week green sensation of bloom bij het water . Het zijn kleine plantjes gebleven door mijn geklungel met toppen , weinig voorgroei etc . Neem dit enkel op als les voor volgende ronde lekkere bomen laten worden voor de klok op 12/12 gaat Btw de nieuwe ronde gaat as we speak de grond in weer van hy seeds de cheese en power kush , even paar weekjes voor groei onder tneon . Maar goed eerst nog deze dames afmaken komende weekjes
Ik doe de volgende ronde bio , zit nog te twijfelen tussen biobizz of plagron bio . Ook ga ik de potmaat iets ophogen hoop over paar weekjes 9 x 15 liter op 1m2 te hebben staan . Ik ben met wateren aan het klungelen geweest , en de dames getopt etc maar ja ik heb straks wat te knippen en hopelijk wat rookbaars + hele hoop geleerd deze ronde .
Die ak vind de 18 liter pot erg fijn heb erdoor nog wat myccor korrels gedaan dus zal snel vol geworteld zitten . Doe die ak eigenlijk alleen nog maar regenwater geven aangezien de nieuwe grond allmix is
Misschien is het een idee om de volgende keer cocos ipv grond te gebruiken. Dan heb je in ieder geval minder kans op te veel water geven.
Al met al vind ik de toppen best redelijk uitzien, ze zijn toch nog goed bijgetrokken.
Comment