Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
8x AK-47 4x Big Bud in 150x150x200 onder 1200W in 18L potten 100% BioBizz!!!
Re: 8x AK-47 4x Big Bud in 150x150x200 onder 1200W in 18L potten 100% BioBizz!!!
Ik heb gisteren de de big bud en super omgehaald. Deze soorten zijn minder geschikt voor het vele toppen de dames waren zo compact dat alleen de bovenkant goed licht krijgt en de rest beneden niet. Deze zullen dus niet veel goeie wiet geven. Volgende keer zal deze niet meer dan 2 keer topppen.
De ak47 zal 1 van deze daggen ook om gaan. Deze is veel beter geschikt voor het vele toppen, groeien beter uitelkaar waardoor ook de toppen onder de bovenste toppen licht krijgen en zich ontwikellen. Dus weer wat geleerd deze kweek.
Ik denk dat ak47 100 gram per plant moet halen andere wat minder, ik gok dat ik rond een 900 gram droog er afkan halen. Maar we zullen het zien aankomende dagen.
Re: 8x AK-47 4x Big Bud in 150x150x200 onder 1200W in 18L potten 100% BioBizz!!!
Zozo lekker lang bezig geweest met de schaar ben benieuwd na het eindgewicht als het straks droog is . Lekker dat je nu een welverdiende vakantie ken nemen en voorlopig even vooruit ken
Comment