Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
8x AK-47 4x Big Bud in 150x150x200 onder 1200W in 18L potten 100% BioBizz!!!
Re: 8x AK-47 4x Big Bud in 150x150x200 onder 1200W in 18L potten 100% BioBizz!!!
@uhuh dank je.
@berend van nusteren dank je.
@CannaRebel Welkom!
@seksspyz Ik kan ook niet wachten maar in deze hebben weinige keuze
Vandaag overgepot naar 18L potten voorbesmete aarde met perpliet, wormmest en allmix.
Ook meteen voor de eerste keer getopt. Nu geef ik de dames op 18/6 maar is een kleine week rust en kijk of na een week nog is kan toppen.
Ik wil graag een 3 keer toppen nu. dus 4 x in totaal. Zodat ik 16 hoofdtoppen per dame krijg.
gr Fast
Vandaag overgepot naar 18L potten voorbesmete aarde met perpliet, wormmest en allmix.
Ook meteen voor de eerste keer getopt. Nu geef ik de dames op 18/6 maar is een kleine week rust en kijk of na een week nog is kan toppen.
Ik wil graag een 3 keer toppen nu. dus 4 x in totaal. Zodat ik 16 hoofdtoppen per dame krijg.
gr Fast
Wat ik ook wel eens insteressant zou vinden is het prijskaartje dat aan de voeding, potgrond, en dergelijke vasthangt bij een serieuzere kweek als deze.
Re: 8x AK-47 4x Big Bud in 150x150x200 onder 1200W in 18L potten 100% BioBizz!!!
Goede vraag.
voeding compleet van biobizz incl fishmix kost voor 2 rondes 100 euro.
Aarde word hergebruikt en word wormmest perpliet en allmix aan toevoegd voor €100,- per 3 rondes.
Mooi hoor Fast, en dat met hergebruikte aarde, daar durf ik me nog niet aan te wagen. Maar aan je results van vorige ronde te zien twijfel ik er niet aan dat je ons weer een fantastisch kweekje zal voorschotelen, ik zet me lekker in m'n chesterfield voor deze ronde
Ik vind als je ee kilo kweekt reuze meevallen.
Elke ronde nieuwe aarde is bijna nog duurder dan herbegruiken. het fijn aan herbebruiken is dat zelf mengt en weet wat er in zit.
Je kan met dit mengels de eerste 3 a 4 weken zo goed als alleen water geven omdat de aarde zo rijk is.
Daarna rustige bij voeden en de voeding op voeren in week 1 van de bloei erg simpel.
Ze groeien nog 2 weken, 2 weken over gaan naar bloei op 12/12, week 1 rustige beginne met voeden week 7 stoppen gaat prefect.
Nu spuit ik ze wel in met fishmix eens in de 3 dagen tijdens de groeien en krijgen ze eens per week bioheaven en Rootjuice dit geef een extra boos zo ver ik gezien heb vergelijk vorige kweken.
Ik ben erg te vrede over deze manier, goedkoop in mijn ogen en makkelijk.
@didi1978, kleine 2 jaar terug was ik begonne ook veel geleerd door te lezen en te volgen. Ik zal proberen bij elke update duidelijk proberen te vermelden wat ik doen of heb gedaan als de tijd dit toelaat.
Maar van gewoon gaan kweken en proberen leer je het meeste.
gr
Fast
Comment