Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x skunk mass autoflower onder spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Hejhej allemaal,

Ik had 3 skunk mass autoflowers zaden besteld van advanced seeds.
    Heel snel geleverd , er direct 2 te ontkiemen gelegd.
    En vanmorgen hebben ze beide hun kopje al laten zien !

Ze staan nu onder 2 spaarlampen van 23watt [200watt] cool white 6400k met elk 1900lumen .
    Vanaf dat ze bloeiverschijnselen vertonen ben ik vanplan een spaarlamp van plug and grow te bestellen.
    => http://www.dutch-headshop.com/nl/spa...row-p-651.html
    Alleen twijfel ik nog over het vermogen , 125W of 200W ?

Ook mijn kast is maar beperkt in hoogte , zo een meter.
    Is het eigenlijk mogelijk / aangeraden om te scroggen?

Ik heb universele potgrond gebruikt van de Hubo.
    Qua voeding geef ik niets tot aan de bloei , dan ben ik van zin ze pk13/14 te geven of cannaflores .(?)
    Iemand een beter suggestie ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Hieronder enkele foto's van de kweekruimte en kleintjes.
    DSC_0471.jpgDSC_0470.jpgDSC_0376.jpgDSC_0472.jpgDSC_0473.jpgDSC_0474.jpgDSC_0475.jpgDSC_0476.jpg

Grtz !
    Last edited by Cannachris; 7 October 2012, 18:47. Reden: enkele dingen vergeten te vermelden
    roll it , light it, smoke it and... Enjoy ! ♥

Pk13/14 is geen voeding... Die geef je in de 5de of 6de week van de bloei en dan stop je, canna flores daarentegen wel. Die heb je nodig ;p cannaboost kan ook handig zijn voor dikkere buds :p

Comment

Comment

Nee want dat ook is geen echte voeding maar een top booster, wat is nie teveel? Als je echt moet kiezen neem je alleen flores... Ik persoonlijk zou er cannaboost ook bijkopen, maar flores heb je zowiezo nodig, boost niet ...

Comment

Ik zou ook gewoon voor hps gaan als je de lumen vergelijkt ben je voordeliger uit met hps!
          Als je 250w spaarlamp neemt heb je om en nabij de 19.000 lumen en een 250w Hps geeft al gauw 28.000 lumen zelfde kosten kwa verbruik maar een betere opbrengst! Misschien wel een goede afzuiging kopen! Ik heb zelf maar drie keer binnen gedraaid onder 1000w hps, maar lees veel en hps is nog steeds het beste op de markt imo!

Greetz,

xslt66x

Comment

Re: 2x skunk mass autoflower onder spaarlampen

@smowkie ; Qua voeding blijf ik liefst onder de 30€. Maar dat komt net uit met flores & boost dus is ideaal
            @xslt66x ; Met plezier zou ik een hps nemen , maar daar is mijn ruimte te klein voor. En heb ook niet een al te hoog budget, met hps komen er direct
            een aantal kosten bij zoals dus afzuiging enz.
            Het hoeft geen top oogst te zijn ,en heb al mooie resultaten gezien met deze lampen .
            Dus ben genoodzaakt het zo te doen.
            In mijn volgende kweek ga ik investeren en met hps werken.

Toch bedankt !

Hoe zit het nu eig ivm scroggen bij autoflowers ... ?
            grtz !

Comment

Comment

Zoals felix zegt kan je het ook doen, Alleen kom je wel boven de 30 euro uit, ik denk dat het rond de 50 euro ligt, een soort starters box, HESI en PLAGRON maken deze zeker, misschien nog andere ook, als je toch wil bij CANNA blijven zijn de 2 belangrijkste wel de Flores en de Boost, die Cannazym en rhizotonic kan je ook bij de volgende kweek meegeven als je het eerste resultaat binnen hebt, als is dit toch uitstel van executie want je gaat het toch kopen, ik weet het nu al hahahaha ;D scroggen kan ik je niet mee verder helpen, heb dit nog nooit toegepast, ik heb wel al gelezen dat niet iedere soort even stress bestendig is, en herma kan worden, maar er zullen vast meer mensen hier een antwoord op weten uit ervaring? Veel succes!

Comment

Nu is m'n broerke toch wel gepakt met een gram op school zeker ?!
                  De politie is hier al een brief komen brengen voor het verhoor .
                  Wat moet ik nu doen ? Zouden ze een huiszoeking doen ? Zou k alles gewoon laten verdwijnen ? ...
                  Help !
                  grtz

Comment

Rustig blijven...
                    Een gram is gewoon gebruikers hoeveelheid wat gedoogd is en niet strafrechtelijk vervolgd zal worden!
                    Hoe oud is je broertje?
                    Verdenken ze hem van handelen?

Comment

Comment

Zorgt dat-ie niks zegt bij dat 'verhoor'.
                        Je hoeft niks te verklaren.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

whatever =-) zolang ze ma niet op mijne zolder komen :p , anders verstop ik de plantjes gewoon even buiten , als de planten zelf niet aanwezig zijn kunnen ze je toch niets maken , (denk ik ?)

Comment

ik wil kweken op zolder maar heb geen idee wat voor lampen te gebruiken iedereen zegt iets anders hps lamp of spaarlamp en afzuigsysteem hoe kan je dat t beste aanlegn op n zolder? Love Smoking

Comment

Als je kweekt op zolder en je kan bijvoorbeeld de tent openlaten (kan alleen als er geen ramen in de zolder zitten ) heb je niet noodzakelijk een afzuiging nodig... Ik zou zowiezo voor hps gaan, en eens goed alle topics doornemen dat je weet aan wat je begint, er staat heel veel info op de site! Als er verder nog vragen zijn moet je ze maar stellen, maar 3/4 van je vragen worden opgelost met veel te lezen

Comment

Bezig...
                              X