Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Big Grapefruit & tropical ice plagron Terra lijn
heb vandaag wat nieuws gezien, maar door die kut kodak ( moet echt eens een deftig toestelleke kopen ) zie je het niet goed 102_0074.jpg102_0075.jpg
daar bij die nodes-vertakking begin je zo'n wit haartje te zien, vraag me af wat dit is?
hopelijk verstaat iemand wat ik hier allemaal zit te lullen want ik weet welke kwaliteit mijn fotoke is :s.
Een pistel dat zie je dat hoort daar hoor vaak noemen we dat voor bloei je plant toon daar mee aan dat ze Vrouw is .
Als het een man zou zijn komt er een balletje te hangen
Zaterdag hopelijk tijd om ne nieuwe kodak te halen,
WANT er beginnen plukkies te groeien ben inmiddels ook begonnen met Green Sensation toe te voegen ( ook van plagron )
foto's volgen hopelijk zaterdag, zoniet smijt ik wat minder goeie kwaliteit foto's erop
Heb alles wat vlug moeten doen, de lamp staat uit dus had ze effe uit het tentje gehaalt.
Sommige bladeren hangen wat maar dat is denk ik omdat ze in het donker stonden, als het licht aanstaat zie je het verschil wel
Is mijn eerste kweekje en ik denk toch dat het nietzo slecht gaat
Enjoy & thanks for watching !
Comment