Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DR80 400 watt Gavita IR 1 plantje + 1 verstekeling :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: DR80 400 watt Gavita IR 1 plantje + 1 verstekeling

dankjewel gozer, denk zelf een weekje want heb haar gekliefd. van mij mag ze nog anderhalve week staan anders krijgt ze teveel kans op herma trekjes.
    toch handig zo'n test/proefplantje die voorloopt in de bloei. zag wel al wat verkleuring in de thrichomes en het is en blijft een gonmooltje... hopen dat ze wat afrijpt in die 10 dagen..

greetz

Comment

Heb je PM gehad en gelezen, maar met sativa 's kan je wel 16 weken bloei hebbe dus die 10 weken zegt helemaal niets. En als ik zo naar je planten kijk dan duurt dat toch echt nog een week of 2 a 3 ken er ook niets aan doen.....

Comment

dit is een hybride maar goed we zullen zien.. deze soort staat normaliter maximaal 11 weken vanuit zaad en ongeveer 10 vanuit stek.

greetz

ps het ging om die kleine in de hoek, de grote mag nog wel een week of 6
        Last edited by uhuh; 16 October 2012, 09:32.

Comment

ook al is het een hybride dan kan het als nog zijn dat je een meer sativa pheno heb, maar ik zou zeggen doe lekker zo voort.

En ook de kleine in de hoek is niet klaar.....

Comment

okay thnx voor je advies, ik zie het wel en is toch een mager kutplantje

IMG_1719.jpg

wel mooie indicatie om aan te houden voor de grotere, weet inderdaad niet welke pheno ik heb maar had 3 jaar geleden een aantal staan en sativa pheno;s waren makkelijk te onderscheiden in groei en bloei.

de tijd zal het leren..

het zal vast wel 1 of 2 gram uitmaken

IMG_1718.jpg wel leuke thrichs

IMG_1717.jpgIMG_1720.jpgIMG_1721.jpgIMG_1722.jpg <<== gaat lekker

greetz
            Last edited by uhuh; 16 October 2012, 09:56.

Comment

Bezig...
            X