Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer binnen en kweken White widow Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer binnen en kweken White widow Autoflower

Oorspronkelijk geplaatst door jaymiemac View Post

Comment

Okee, omdat ik toch wel erg veel het advies krijg om de verlichting lager te hangen, en ik toch naar Rotterdam moest voor een nieuwe voorraad, Hebben we de dames verwend met een gloed nieuwe --->
      Een completeset met philips vsa 600watt, philips bulp master son-t pia plus en spiegel

Gehaald bij Growshop de kast. Erg fijne zaak trouwens, geduldig, goede info, en sterke prijs (65 euro) met extra aansluit kabels en uitleg. Hier kom ik zeker nog eens terug

En nu is het weer aan de dames. Volgende update in een weekje

Wel nog een advies vraag: hoe hoog hang ik deze lamp?

Comment

nou zal je zien dat alles stukken sneller gaat
        en een mooie prijs trouwens dat ga je er ckr weer uit terug halen goeie investering
        zou beginnen op een meter en dan rustig afbouwen ze moeten er wel even aan wennen.BTW houd je temperatuur en lv goed in de gate veranderd heel veel met een 600W

suc6 kerel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
          nou zal je zien dat alles stukken sneller gaat
          en een mooie prijs trouwens dat ga je er ckr weer uit terug halen goeie investering
          zou beginnen op een meter en dan rustig afbouwen ze moeten er wel even aan wennen.BTW houd je temperatuur en lv goed in de gate veranderd heel veel met een 600W

suc6 kerel
          Okee!! thanks
          Nu op een 70 Cm en ik zit naast de temp meter, nu een 24 graden en oplopend, humidity op een 68% nu (maar die liep op tijdens montage (ik zweet nog al snel)

Comment

ok hou ze goed in de gate dan want ze moeten egt wennen aan het licht en je mag eigelijk niet lager gaan dan 60 bij mij is het ook 50CM maar is een gebruikte lamp en me planten zijn al bijna 5 weken in bloei.Ik check dan ook 3/4x per dag of alles goed gaat

en waar heb je je temp meter hange bove onder midden schaduw of pal onder je lamp
            Last edited by psychedelic1988; 24 November 2012, 15:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
              ok hou ze goed in de gate dan want ze moeten egt wennen aan het licht en je mag eigelijk niet lager gaan dan 60 bij mij is het ook 50CM maar is een gebruikte lamp en me planten zijn al bijna 5 weken in bloei.Ik check dan ook 3/4x per dag of alles goed gaat

en waar heb je je temp meter hange bove onder midden schaduw of pal onder je lamp

Temp meet ik onder 1 van de planten, maar wel aan de zijkant van de pot. Ik zal zo nog eens kijken en ze hoger hangen "just to be sure"

Thanks

Comment

ok het beste is tog om se op het hoogste gedeelte van de plant te hangen maar da tog ook in de schaduw dus ff iets van een overkappinkie erbove

Comment

Daar meet ik (helaas met de deuren open) een 29.8 met 54% afstand plant/temp meting --> lamp is nu 97Cm
                  Het helaas is dat er nu teveel aan licht in die kamer is, hoop niet dat de buren argwaan gaan krijgen.....

Comment

heb je niet nog een stukje zwart/wit folie ofsow kan je je raam afplakken heb ik ok gedaan.
                    ga maar eens kijken hoe het eruit ziet als je buite staat met je deurtje open valt veel teveel op en ckr savonds

Comment

Natuurlijk een foto mag niet ontbreken!
                      WP_000138.jpg

We gaan na het eten eens kijken van buiten, wie weet valt het mee, het eerste raam is dicht met een rolluik (altijd zo geweest) alleen het 2e raam werkt het rolluik niet.... daar hangt een dik laken, kijken of dit afdoende is vanavond, zoniet, hangen we er een dikkere voor

Komt goed!!!

Comment

ik ben benieuwd denk niet dat het genoeg is ik had een rol gordijn en hele dikke zwarte gordijnen en straalde door alle kieren naar buiten was best klote aangezien ik midden in et centrum woon

Comment

LOL, tja bij mij achter wonen 2 oudjes, Heb na het ophangen van het 2e gordijn nog even gekeken, maar lijkt mee te vallen. Vandaag maar even sterkere voedingen halen voor het aan en afzuig systeem, misschien kan de kast dan dicht blijven (nu loopt de temp op naar 33 graden bij gesloten deuren) probleem met open deuren is dat zodra de lamp uit gaat het met een uur 10 graden koeler is.... weet niet zeker maar had geloof ik gelezen dat dat niet meer dan een 6 graden mag zijn...

Update zodra er iets veranderd

Comment

dan is het goed tog haha beter ckr weten dan achteraf bezoek
                            en met de deur open is idd geen ideale oplossing hoop dathet je lukt om het naar benede te krijgen.
                            anders kan je nog je deur dicht doen als de lamp uit is.

en wat betreft die 6 grade verschil dat is de ideale temp. voor de plantmaar als je 8 of 10 verschil heb groeie ze ook gwn hoor als je maar tussen de 20-30 blijft

good luck

Comment

Goed dit had ik dus niet verwacht he!
                              De laatste bij gezette dame liep een goede maand achter bij de andere zusjes, maar na een week (1 week) is tie helemaal bijgekomen. Ik had niet verwacht dat dit zo snel kon gaan. Wel door de lamp problemen met de LV maar dat word opgelost, ik heb vandaag een regelbare bevochtiger besteld die dit tijdens de dag uren bij moet houden.

Uiteraard mag ook nu weer een fotootje niet ontbreken
                              WP_000141.jpgWP_000142.jpgWP_000143.jpg

Meer over deze kweek (waar ik gezegd had niet teveel te willen investeren) Over een 2 tal weekskes denk ik.

Patan

Comment

Uw LV is echt niet belangrijk, toch niet als ze te laag is. Dan investeer je beter in wat meer of betere lampen. Die gaan het verschil maken, niet die paar %'en LV meer of minder.

Comment

Bezig...
                                X