Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer binnen en kweken White widow Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer binnen en kweken White widow Autoflower

Toch nog een kleine update, de middelste met een achterstand van een maand is aan een spurt begonnen en al groter dan haar zusjes.

Ik vind ze mooi groen en zie zelfs al topjes verschijnen
    Geen idee hoelang dit allemaal nog gaat duren, maar ik wacht het mooi af.
    Pics zeggen meer dus....
    DSC01599.jpgDSC01600.jpgDSC01601.jpg

Comment

Vraagje: Ga ik autoflowers op 12/12 zetten? of blijf ik op 18/6? de laatste dame is niet alleen al groter dan de 2 andere zusjes, maar doet ook nog niets aan bloeien.... Maar begint wel richting de lamp te groeien... ze is nu bijna 1 meter hoog....

Comment

autoflowers houd je op 18/6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
          autoflowers houd je op 18/6
          Okee, dan verander ik niets aan de huidige settings, iemand die ons al iets kan vertellen naar aanleiding van de foto's? de 2 dames aan de buiten zijde zijn de oudste. die laten al een aantal topjes zien.

Ze krijgen nu allemaal Terra Vega (bloei voeding)

Comment

Mede JD's kan iemand een blik werpen op deze foto (was mijn laatste want de accu is leeg) En me een duwtje in de juiste richting wat te doen met deze en haar zuster die hetzelfde lijkt?
            DSC01602.jpg

Indien foto's zonder lamp dan kan dit morgen pas.

Het jongere zusje blijft maar groeien en heb ik al moeten toppen omdat ze tegen de lamp kwam (hele lelijke bladeren)

Comment

zijn mongooltjes........
              ooh ja een tip....hang er een hps boven en je zult zien hoe je plantjes dan groeien!
              Last edited by Thurgood Jenkins; 13 December 2012, 21:55. Reden: tip
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thurgood Jenkins View Post
                zijn mongooltjes........
                ooh ja een tip....hang er een hps boven en je zult zien hoe je plantjes dan groeien!
                Ik zou jouw ook graag een tip geven: Ik vraag een duwtje in de juiste richting en jij komt met een antwoord dat het "mongooltjes" zijn, tja dat zal komen door inderdaad de spaarlampen in het begin daar het middelste zusje er prima uit ziet ONDER EEN 600WATT HPS lees misschien eens een stukje terug in een topic.

Goed, zal ik de "mongooltjes" zoals ze zo mooi genoemd worden door laten groeien of weg smijten, ze ruiken heerlijk en ik zie dat de toppen zeer stevig beginnen aan te voelen en zijn bijna vuist dik.

Goed eerlijke meningen over de 2 "mongooltjes" zijn welkom.

Dank alvast!

PatAn

Comment

Aangezien er niemand op de zogenoemde "mongooltjes" lijkt te reageren nog hier nog een (laatste) aantal foto's van de planten zonder de lamp aan, ook omdat we vandaag de middelste van de dames verhuist hebben naar een aangekochte tent. Goed wat mij betreft de laatste foto's van deze kweek (mijn eerste) en ik moet zeggen dat ik inderdaad blij verrast ben door de lamp en de reacties van de planten.

Ik wens dit forum alle goeds toe, maar zie mezelf genoodzaakt door het gebrek aan reacties mijn info en kennis ergens anders te halen.

Tot ziens!

de foto's:
                  Mongooltje1
                  DSC01604.jpg

Nummer 2
                  DSC01605.jpg

En het zusje van de 3 die een maand later is:
                  DSC01607.jpg

Comment

Goed na alle overweldigende reactie, zijn de 2 mongooltjes ter ziele..... in de pijp, was niet erg veel van de halen, maar een respectievele 15 en 22 gram droog. en smaakte best goed... erg goed mag ik zelf zeggen! goed dit te zijde, we zijn allang niet meer waar we waren toen we starte met ons projectje: Intussen zijn we over naar een tent 120X120X200, met een HPS aan 600 watt... dientengevolge gaat het met het derde zusje ook uitstekend (denk ik) en daar komen zo foto's van, want ik twijfel. Bladeren worden geel, tot ongeveer halverwege. Maar ze drinkt nog als een gek.... dus Oogstijd is het ook niet denk ik.

Kee de picca's
                    DSC01612.jpgDSC01613.jpg

En de 2 nieuwe zusjes, maar daar komt later een verslagje van!

DSC01614.jpgDSC01615.jpg

thanks!!!
                    PaTan

Comment

hey man
                      sorry ben net lid geworden ...ga ook zelf beginnen maar lees eerst nog een beetj..je hebt alvast mooie plantjes!!!
                      good job

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hey man
                      sorry ben net lid geworden ...ga ook zelf beginnen maar lees eerst nog een beetj..je hebt alvast mooie plantjes!!!
                      good job

Comment

pk 13/14 geven fosfor tekort.Of heeft ze het al gehad?Dan niet.Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theprodigy80 View Post
                          Besteld en gegeven (volgens de op de fles aangegeven dosis) helaas blijven er maar meer en meer bladeren geel worden.... Nog meer wat ik zou kunnen doen?, anders zit er niets anders op dan omhakken dit weekend. Ze drinkt nog behoorlijk, dus ben ik een beetje bang dat ik nog te vroeg ben. Ik denk dat ik op net 50% bruine haartjes zit. Alhoewel onder aan meer dan op de toppen!

Ik zal straks proberen nog wat High res foto's te posten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theprodigy80 View Post
                            Waar haal je die wijsheid vandaan? PK13/14 bestaat uit fosfor en kalium. Dus als je P13 (fosfor dus) toevoegt, ontstaat er dan een tekort aan fosfor? Kun je mij en de overige forumleden hierover nader informeren? Het komt me enigszins dwaas over: als de aardappels niet zout genoeg zijn (een zout tekort dus) en je voegt extra zout toe, dan neemt het zouttekort toch niet toe?
                            Last edited by Xtreme; 9 January 2013, 17:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                              Waar haal je die wijsheid vandaan? PK13/14 bestaat uit fosfor en kalium. Dus als je P13 (fosfor dus) toevoegt, ontstaat er dan een tekort aan fosfor? Kun je mij en de overige forumleden hierover nader informeren? Het komt me enigszins dwaas over: als de aardappels niet zout genoeg zijn (een zout tekort dus) en je voegt extra zout toe, dan neemt het zouttekort toch niet toe?
                              tja: goed de beloofde foto's
                              DSC01616.jpgDSC01617.jpgDSC01618.jpgDSC01619.jpgDSC01620.jpg

Comment

Volgens mij is er niks mis met deze plant. Ze nadert het einde van haar levenscyclus, dus het is niet zo raar dat de onderste bladen vergelen. Ze stopt simpelweg de nog resterende energie in de toppen. Ze is inmiddels ruim 10 weken oud.

Comment

Bezig...
                                X