Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje met vrienden (2de poging)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

mijn stoel is aangeschoven, verkleuring in het blad, meestal met diepgroene kleur geven ze aan overbevoeding, dat heb ik gehoord tenminste en ik ben zelf noob.

Comment

ja overvoeding dacht ik ook omdat een ander plantje verbrande puntjes heeft.
      maar ze hebben enkel nog maar wortelstimmulator gekregen nx anders van extra voeding ofzo dusjha....

Comment

hier gaat het wel van donkergroen naar lichtgroen dat wil zeggen wortel mag je blijven geven maar ook wat groeivoeding geven

heb moederplanten daar merkte ik ook date ze voeding nodig hadden de bovenste bladeren werden lichter van kleur voeding gegeven en nu zien ze er zou uit, hebben nog een gele tint in de bladeren maar is er bijna uit de gele puntjes is door de warmte van de lamp ook een beetje de schuld nu die hangt ongeveer 20 a 25 cm ervan af greets

2012-11-06-1151.jpg2012-11-06-1155.jpg
        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

foto updatje
          IMG_0535.jpgIMG_0536.jpgwhite widdow

IMG_0537.jpgIMG_0538.jpgIMG_0539.jpgneville

IMG_0540.jpgIMG_0541.jpgIMG_0542.jpgIMG_0543.jpgsupper lemon

IMG_0545.jpgIMG_0546.jpgen dit is 1 neville die er uit gevlogen is omdat de bodem een broedplaats voor vliegjes geworden was :s
          en aan de blaadjes te zien vreesk toch dat de wortels al aangetast waren

Comment

ik zou zeggen rustig aan met water en voeding,beter iets minder water en 3/4 voeding en voorall in het begin van de bloei pas week 5 en 6 kan je een beetje knallen met voeding maar ook weer niet te veel,beetje vinger spitzen gevoel.ahja zo is de natuur he altijd weer die takke beessies haha.stoeltje gezet waai wel eens langs.

grt vapo

Comment

@vapo; water krijgen ze normaal niet te veel ze. nu om de 2 a 3 dage 350ml, dus de grond is altijd redelijk droog na een paar dage.
              en voeding is minder als men schema en ditiword dan nog elke keer afgewisseld met gewoon zuiver water.
              en zolang de bladeren niet te geel worden krijgen ze ni te veel voeding ook ni

Comment

die super lemon die ziet er mooi uit de neville iets minder en de ww die is ook mooi aant worden doe zo voort greets
                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

jha de andere 2 neville's zien er juist hetzelfde uit.

maar nu toch net iets gezien aan de onderste blaadjes

IMG_0551.jpgIMG_0550.jpg

Comment

hoi hoi, ben er eve tussen uit geweest. (veel te veel werk)
                    ik wou evenlate wete dat ik 0.5g/watt geoogst heb. dus niet slecht voor de erste keer.

Comment

Bezig...
                    X