Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow
Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow
Een update.
de dames doen het goed, mooie topjes op de Berry White en Blueberry bud.De AK nog niet, nog een weekje denk ik.
Vandaag start ik ook met geven van Green Sensation, behalve de AK
Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow
Hier zijn we weer met wat foto's, alle in het donker genomen.
Een geel blad her en der, niet zo erg neem ik aan?
De BB en BW gaan goed, mooie toppen.
Steeds dezelfde bewatering, Dag 1 30 cl, dag 2 20 cl, dag 3, 0 cl.
Denk dat je planten met een stikstof tekort zitten, is de temp mss niet wat laag bij nachturen? Dat kan de opname van stikstof bemoeilijken.
Beetje bloedmeel zou niet slecht zijn, en zorgen dat ze niet te koud staan, niet te veel verschil tussen nacht- en dag temp.
The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow
de temperatuur is wat aan de lage kant de laatste dagen, 15, 16 graden.
doordat de afzuiging op 75% staat in de "nacht" komt de warmtekabel er gewoonweg niet. als ik de afzuiging afzet, ja, de geur hangt in het hele huis dan.
Bloedmeel vind ik in de growshop neem ik aan?
15/16 graden is echt te koud, probeer dat hok te isoleren en zeker de bodem ervan, zo'n elektrische deken van bij de Blokker is ideaal om een bodemverwarming van te maken.
Bloedmeel ga je gewoon bij de Boerenbond halen, maar ik zou eerst zorgen dat die nachttemp hoger komt.
Comment