Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Week 7 bloei, dag 4
De planten heb ik een beetje te nat gehad bij sommige zie je bruine vlekjes in het blad zitten (zie fotos) dat komt door een te lage PH en dat krijg je door teveel water tegeven en een te hoge EC, dus dat gekloot met water geven heb ik dus nog niet onder de knie....geef nu 700ml om de dag en dat lijkt goed te zijn. De bruine vlekken worden niet meer erger dus we zullen zien.
De toppen blijven maar bouwen en de planten zitten van onder tot boven helemaal vol met toppen de geur is erg lekker en wordt met de dag zoeter en sterker.
De plant links-voor begint langzaam aan haar kelken inde toppen op te zwellen en hier en daar zie ik al bruine haartjes verschijnen dus die is aan het eind begonnen, de rest lijkt zich geen klote van de weken aan te trekken en die blijven maar gaan en ik denk dat die wel tegen de 10 weken aan gaan lopen...tenzij ze in 2 week klaar zijn wat me erg stug lijkt.....we zullen zien.
Verder weer weinig te melden dus de fotos vertellen de rest.
Dat was het weer voor jullie cannabisten.......doegie
Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
En die blijven maar gaan en gaan en gaan als ze blijven gaan tegen 10 weken breken de stelen zeker door het gewicht
Opgepast met de botritis Canna, dat volume en het gekloot met je water gift...mag er niet aan denken....!
Comment