Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Nice Grow Rebel ziet er erg gelikt uit gozer!!
Heb de laatste 2 rondes ook last gehad van die bruine vlekjes zal maar is minder water gaan geven deze run
he canna,
he ziet er netjes uit voor week 7 maar let op je voeding,en het water maak er 500 van.Die verbrande puntjes kan ook van de hotspot zijn wordt ook nog wel eens vergeten.
Maar verder m8 ga zo door mooie toppen in maak en de zuiging en ventilatie en ik weet er alles van zoals je weet.zoals bubb al zegt toprot.
Thx mensen voor de super reacties!
Ben de laatste paar dagen bezicht geweest met het meten met een "goede" tensio want de maat waar ik een tensiometer van geleent had vorige week of die week daarvoor (weet ik niet meer) maar die is dus stuk.....bij hem was de grond kurkdroog en de tensio gaf 93mb aan dus die is echt stuk. Het nare daar aan is dat ik dacht dat ik teveel water gaf maar dat was dus niet het geval en de bruine puntjes zijn dus van een te hoge EC en daardoor zakt je PH waardoor je een calsium tekort krijgt wat zich uit in bruine vlekken op het blad. Dus krijg je bruine vlekken op je blad dan gelijk een aarde sample nemen om je PH in je medium te meten.
En we zijn er nu redelijk over eens dat als ik rond de 600ml a 700ml per dag geef ik zo tussen de 110 en de 90mb in zit en dat is peciec goe dus dat gaan we maar aanhouden. Heb gelukkig geen stilstand of iets dergelijks gezien want ik zie de toppen, nog steeds, dagelijks groter en dikker worden dus dat zit gelukkig goed.
je meent em....
jammer cannaman, nu we gaan altijd de topics nog hebben, want daar staat een bom vol info diej hebt nagelaten..
Mss in de toekomst dat je nog zin krijgt...
Later Dude, Cannaman
Jammer Rebel.....toch vieuws en reacties genoeg als ik de cijfers eens bekijk.
Het ga je goed man en je weet mocht je je bedenken dan zet ik mijn stoeltje wel weer terug.
Comment