Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Wat een mooie dames Rebel, ga zo door.

Comment

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Mooie fotos rebel, lekker groene plantjes, succes!

Comment

@peacemaker
        Thx kerel, we blijven ons best doel

@Bub
        Waar je vooral op moet letten is de Calgreen, dat is de geen waar je voorzichtig mee moet zijn. Want met alleen de MR1 en de Amino Root op volle dosis zit ik op EC 0.9 dus dat valt mee. Die Calgreen doet je EC stijgen. Dus daar doe ik rustig aan mee straks in het groet hok mogen ze wel wat meer hebben

@Flier
        Ik haat smurfen

@Peuker
        Thx kerel en er is plek zat dus leuk dat je erbij bent

@DJ
        Thx kerel
        Ik ben zelf ook erg benieuwd, maar (zoals eerder vermeld) je moet uitkijken met de Calgreen dan komt het wel goed.

@Bodos
        We blijven ons best doen, maar met die blumat is het wel makkelijk

@moeders
        Thx ze hebben het ook erg naar hun zin

@smowkie
        Thx kerel, en dat voor een 3.5megapixel tel. cameratje
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Week 4 groei, dag 2

Heb weinig te melden eigelijk, zo goed gaan ze Ze groeien erg snel nu en de zijtakken groeien met het zelfde tempo mee. Ze zijn over het algemeen op de helft nu qua grote dus nog 2 weken en dan mogen ze het grote hok in en dan gaat het echte werk beginnen

Injoy the picts

Comment

nice, jammer dat de dame, links boven, 2x 5 vingers heeft. Maar voor een zaden run, heb ik op de symetrie, niks aan te merken .

Grtz.

Comment

Jammer vind ik het niet zehdet het erg goed

En wat betreft de symetrie daar sta ik een beetje van te kijken maar dat is alleen maar gunstig ik hoop adt het zo blijft

En ze hebben allemaal een lekker dik stammetje

Comment

looking good! !

grtz
              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
              A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Thx HashiZall
                We blijven ons best doen.
                ----------------------------------------------------
                Week 4 groei, dag 4

Aangezien de dames erg snel aan het groeien zijn hebben we besloten om ze vandaag al in de grote bakken te plaatsen en daar ben ik bijna 2 1/2 uur mee bezig geweest maar dan heb je ook wat

Wat hebben we gedaan???

We hebben de bakken eerst gevuld met 1 zak aarde en toen alles goed losgemaakt en heb deze keer de takjes en schors lekker laten zitten want dat is alleen maar extra . Toen ik dat gedaan had heb ik de schimmels erin geknikkert 20gr per bak en op de rechter foto kan je aan de zijkant een kleur verschil zien, dat is de schimmel. Toen goed alles door de aarde heen gemengt.

Daarna heb ik potten gepakt met de zelfde maat als waar de dames inzitten, die heb ik over, en die heb ik voor een gedeelte in die onderste laag aarde gegraven (zie foto onder) en daarna heb ik de laatste zak gepakt en die heb ik beetje bij beetje erbij gedaan om de bakken af te vullen.

Daarna zijn de kleintejs overgepot naar de grote bakken, alleen bij 2 bleef er helaas wat wortels onderin de pot plakken (aarde was een beetje erg compact) dus dat heb ik een beetje beschadigd maar ze zijn groot genoeg om die schok te overleven.

Toen dat was gebeurd heb ik de Blumats geplaatst en de druppelaars rondom de plantjes geplaatst (dat was wel even kloten) maar alles zit er netjes in en werk naar behoren het is alleen weer alles op nieuw afstellen en we hebben 3 buffertabs per plant rondom het stammetjes in de aarde gedouwd.

Ik heb de bakken, toen ik alles had gedaan, ingewaterd met 5L water per bak (met wortelspulletje en Excellerator) en toen de Blumats afgesteld. We zullen in de loop van de week wel weer aan de knopjes moeten draaien maar dan vind ik niet zo erg alleen maar goed voor de plantjes.

En nog eentje met het HPS licht net aan de CoolWing hangt er nu zo een 80cm boven op diepstralen en die blijft ook op diepstralen staan de gehele ronde.

Ze krijgen tot volgende week nog 16/8 om aan te slaan en om aan het grote planten klimaat te wennen en dan gaat de klok op 12/12.

De volgende foto sessie is halverwege komende week.

Groetels
                Last edited by THC Dude; 18 November 2012, 11:56.

Comment

Ze staan er weer netjes bij in die grote potten Rebel.
                  Kunnen ze in de komende week nog mooi effe een stukje in hun grotere broek groeien en dan over naar het serieuze werk.
                  Led's grow !

Comment

Zullen nog wel lekker de lucht ingaan komende weekjes , ben benieuwd hoelang je nog groei heb na 12/12 zijn al fors zat zo . Die bakken zien er netjes uit zo

Comment

Wow Rebel, ik ben jaloers op je... wat een ontzettende mooie, gezonde dames heb je zeg....
                      Je had het over dikke stammetjes maar die zijn niet eens te zien op de foto's, zo'n bladerdak heb je....

Comment

ZOu het ook niet erg vinden om aan de knopjes te draaien ^^
                        Looking fine cannaman
                        Ze lijken erg gelukkig in die grote bakken ^^

grtz
                        sigpic

Comment

Ik ook niet bub daarom doen we het ook.

Thx mensen voor de leuke reactie's worden erg op prijs gesteld

Comment

Als dat geen mega coladragers worden, dan weet ik het ook nie meer
                            Proper werkje, die bakken! Op naar de 12-uurtjes!

Comment

Dat duurt nog een paar dagen DJ voor de klok op 12/12 gaat, dus ze kunnen nog ff aandikken voor de kilo's eraan komen

Comment

Week 5 groei, dag 1

Ze hebben iets te droog gestaan van het weekend en de laatste 2 dagen hebben ze iets te nat gestaan en maar weer aan de knopjes gedraaid dus als het goed is staan de blumats nu goed......hoop ik.

Verder weinig te melden.

Grootste is 23cm de kleinste is 19cm.

Groetels

Comment

Bezig...
                                X