Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Thx mensen voor de leuke reacties worden zeer op prijs gesteld.
---------------------------------------------------------------------------------------
Week 1 bloei dag 1
De planten staan vanaf vandaag op 12/12 en de grootste is 30cm en de kleinste is 26cm dus qua grote zijn ze waar ik ze hebben wilde voor ik ze in de bloei zou doen.
Ze staan er nog steeds goed bij en hebben het erg naar de zin in de grote bakken en dat laten ze wel zien ook want ze groeien als kool
Ze hebben in totaal 32 dagen groei gehad (16/8) waarvan 8 dagen onder 400W HPS. Ik ga gelijk tellen met de bloeiweken en durf er zeker van te zijn dat ze over 9 a 10 weken klaar zijn. Ben alleen erg benieuwd hoelang het duurt voor ik zichtbare bloei heb...
Verder weinig te melden dus de fotos vertellen de rest en deze keer met het licht aan.
De temp is max. 26.2 en min. 20.3 de LV is max. 59% en min. 45%
EC= 1.3
Er gaat vanf nu wekelijks geupdate worden dan houden we het spannend
Yea man, is de inkt van je toestelletje op ?
Grappig dat die rechtsonder uit de toon valt, ze heeft ook 2 vingers per blad meer..toch een andere pheno ?
Ze staan er wel mooi bij eh..maar deze fase is makkelijk.
@Bodos
Thx kerel we zullen het nodig hebben
@moeders
Ja ik ook
@bub
Ik heb nergens aan gezeten qua instellingen van de tel.cam heb alleen met de HPS aan de fotos gemaakt en dit is dan het resultaat. Zal de volgende keer eens op zonnige dag zetten.
@Q
Dat is meer een sativa pheno, meer open en minder blad ook maar het gewoon hetzelfde aantal vingers aan het blad als de rest van de planten ..maar het zou ook geen reet aan zijn als alles hetzelfde zou zijn moet er altijd wel eentje tussen hebben zitten die anders is dan de andere. Maar qua geur zijn ze wel allemaal het zelfde.
Comment