Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Is dus nog steeds niets over te zeggen buiten dat het perfect verloopt he rebel! Het gaat je goed af

Comment

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

het zijn mooie plantjes aan het worden en ze zien er nog altijd even gezond uit

Comment

Mooie volle planten Rebel .Ziet er allemaal prima uit.
        Led's grow !

Comment

sigpic

Comment

Ze gaan lekker hier, gaan flinke dames worden.

Comment

keeping it green
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

@smowkie
                Dat kan jij ook hoor maat, als je maar alles met mate doet.

@bodos
                Thx kerel we blijven ons best doen.

@ bub
                Thx M8

@moeders
                Denk dat je daar wel gelijk in gaat krijgen, maar zolang het in me hok past....

@peacemaker
                We doen ons best kerel
                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Week 2 bloei dag 1

We zijn 1 week verder en de planten zijn al flink bezig met de rek, het valt me wel op dat ze redelijk gelijk blijven qua internode op de plant rechts voor na dat is echt een sativa pheno de planten rechts achter en linksachter zijn mooie hybryde's en de kleinste is een dikke vette indica dame. Dat kan je ook wel zien aan de opbouw en de structuur van de plant.

De planten zijn dus in 1 week +/- 23cm gegroeit, de grootste is nu 53cm en de kleinste is 45cm.

Ik heb ook de blumats eruit gehaald want ze zaten om de haver klap verstopt en ze zijn toch te klein voor de grote bakken (wat K1 al had min of meer had gezegd) want of het is te droog en de bak trekt de blumat leeg of de bak staat te nat dus dan maar eruit en met de hand water geven. Aan de ene kant geen nadeel want nu weet ik wat erin de bakken gaat.

De voeding heb ik iets terug gebracht naar EC 0.8 omdat ik hier en daar wat gele puntjes zie, maar alles is nog steeds mooi groen en de geur is ook al flink door aan het komen en er zit nog niet eens wat aan dus die zullen flink meuren straks. De geur is gewoon de kruidige jack geur met iets van grapefruit er tussen, een lichte frisse toon erg lekker .

De lamp heb ik vanaf vandaag op 600W staan en de coolwing hangt er nu 50cm vanaf op standje diepstralen(nog steeds)

Had geen zin om het licht uit te doen dus weer fotos met de hps aan.

Genoeg gelult, hier de plantjes die al aardig groot worden.
                Injoy!

Groetels

Comment

Netjes weer hoor. Wel jammer van je blumats, maar vier planten met de hand water geven gaat gemakkelijk en het is iets precisiewerk naar behoefte.
                  Ze gaan echt de hoogte in, mijn grootste is net zo hoog als jouw kleinste, LOL.
                  Toch goeie foto's en dat met de lamp aan...
                  Ga zo door zou ik zo zeggen.

Comment

die gaan als gespeerde kool
                    Geen knopjes meer draaien ? nog andere knopjes in huis waar je kan aan draaien
                    Let op je bloei verschijneselen eh, als die 16/8 nu bevorderlijk is of niet...

grtz
                    sigpic

Comment

Lekker plantje met minimale voedings behoefte het gaat je goed af zo

Comment

Mooie gevuld kastje ..ziet er goed uit man .
                        Zit de bloei er al in of hebben ze geen haast ?
                        Led's grow !

Comment

Thx mensen voor de leuke reacties.

En we blijven rustig aan fotos plaatsen zodat het verloop redelijk goed te zien is. Je kan duidelijk zien dat de planten in de koppen echt kroontjes aan het maken zijn dus de bloei is begonnen en we zitten in week 2 bloei dag 4 (11 dagen 12/12). Weet alleen niet of het nou door die 5 1/2 week voorgroei komt of door het 16/8 regime
                          De groeispurt lijkt er een beetje uit te zijn ze zijn maar 6cm gegroeit in die 3 dagen dus dat valt mee. Wel moet ik zeggen dat de takken nu ook takken krijgen dus het worden zeer mooi bossen and me liky liky .

Verder weinig te melden weer dus de fotos vertellen de rest.

Grtz

Last edited by THC Dude; 7 December 2012, 10:14.

Comment

blijven mooi groen en gezond
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

hoe komt dat je blumat verstropt geraakt dan ? mijn draaien nu al een jaar mee ,en zijn nog nooit verstropt enkel is volledig leeggelopen door een kegel die wat droog was gekomen voor de rest ziet het hier toppie uit grts subby

Comment

geen commentaar......

Grtz.

Comment

Bezig...
                                X