Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Hallo Allemaal

Hier zijn we dan met een paar foto's.

Hieronder de coolwing met aan de zijkant het filter die heb ik verplaatst zodat de slang nog iets korter kon en ze zuigt beter af nu.

Het voorgroeihokje

De zaadjes zien er zeer mooi uit en rijp uit en de service is ook super eergister besteld gister in huis.

De bakken met de aarde van canna zit alleen te twijfelen hoe ik het beste die bakken kan neerzetten....zoals ze nu staan of een kwartslag gedraaid..

Het bloeihok

En hier de tL-lichtbak moet alleen wachten tot morgen want ze hadden geen tl's meer bij de bouwmarkt dus dat ligt even stil....helaas er moeten er nog 2 bij

En verder moeten we wachten op de schimmels en tabs, er is er eentje naar china ofzo dus er wordt niets verstuurd en mag ik wachten tot vrijdag want dan is hij terug......ik snap niet dat mensen denken dat het niet erg is dat iemand een week moet wachten op zijn spullen maar als ik wat besteld dan verwacht ik dat binnen 2 dagen binnen te hebbe tenzij anders vermeld....en niet een week later want dan had ik het wel ergens anders besteld dus het was ook gelijk de laatste keer dat ik daar wat besteld heb.

Zodar de boel binnen is en de lichtbak klaar is gaan we beginnen met kiemen

Groetels

Comment

ziet er mooi uit CannaRebel
      zou de bakken zo laten staan, is makkelijker voor ze er eventueel
      uit te halen. Zei vinden dat normaal want zei moeten er niet op wachten
      Wil ze wel eens een week zien wachten voor je betaald
      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Ey Darkside

Thx kerel daar hebben flink ons best voor gedaan Leuk dat je er weer bij bent.

En ik denk dat ik de bakken toch een kwartslag ga draaien want dan kan ik nog achterin me hok komen door de bakken naar de kanten toe te schuifen zodat ik in het midden een klein "pad" krijg waar ik me voet kan neerzetten en zoals ze nu staan kan dat niet. En het is de bedoeling dat de bakken blijven staan tot er geoogst word dus ze hoeven er niet uit.

En wat betreft wat je zegt over dat hun nergens op moeten wachten heb je idd gelijk.....helaas. Goede les voor de volgende keer.

Grtz

PS: En heb de plastic zakken waar de wiet is zat vervangen door papieren zakken
        Last edited by THC Dude; 18 October 2012, 10:42. Reden: foto's bij geplaatst.

Comment

mooi gedaan met die lucht toevoer

Comment

@uhuh
            Thx kerel en het werkt super

Comment

Zozo Cannaman dat ziet er weer dik belovend uit
              Klinkt als wie...euhm muziek in de oren
              Stoel wordt zoals altijd gezet ^^

Het is de tijd van het jaar zeker Canna in de bouwmarkten alles uitverkocht door een stormloop aan hobbiesten ^^

Succes en terug veel plezier gewenst m8!!

Grtz
              sigpic

Comment

suc6 ik ga je tread volgen iig

Comment

Yo Bub
                  Thx kerel en ik zou niet weten eigenlijk hoe wiet klink en super dat je er weer bij bent.

Ey jijdus
                  Leuk dat je er bij bent en ga me best doen om er wat van te maken.

EDIT: De fabrieken zijn zeker overvallen door hobbyisten want de TL's waren nog steeds niet binnen dus dat wordt nu na het weekend...
                  En als het goed is krijg ik morgen de schimmeltjes en tabs binnen.

Groetels!

Comment

Led's grow !

Comment

@bodos

Thx kerel en dat hebben ze mij vroeger ook wel eens verteld geloof ik.....leuk dat je er weer bij bent.

En als het goed is aankomende woensdag gaan de zaadjes de easy-plugs in

EDIT:
                      Heb de schimmeltjes en tabs binnen yeah yeah yeah Dus het is nu wachten tot maandag en dan, als het goed is, kan ik de lichtbak afmaken en kan ik maandag al gaan ontkiemen .....

We zullen zien wat deze ronde gaat brengen en ik moet de blumats nog bestellen maar dat gaat aankomende week gebeuren
                      Last edited by THC Dude; 20 October 2012, 12:06. Reden: aanvulling info

Comment

Aloha cannafielen

Daar waren we met een update

Ik was helemaal vergeten dat we nog een armatuur hadden liggen van 18W, met een warmwit buisje erin, dus inplaats van 6 buisjes zijn het er 5 geworden, maar dat betekend wel dat we kunnen beginnen.

Dus ik heb de lichtbak afgemaakt en op zijn plek gehangen

Ik heb ook gelijk de potten klaar gemaakt en daar heb ik de light mix van Gold Label voor gebruikt omdat ik die nog had liggen en die aarde was nog nieuw dus die kon ik veilig gebruiken . Door elke pot zit 3gr schimmels in de onderste 3/4 van de pot en 1 buffertab (in 2e gebroken) bovenin de pot en dat hebben we ingewatert met 700ml schoonwater per pot. Die gaan we lekker later fermenteren en over zodra de lobblaadjes zijn ontvouwen dan gaan de de potten in.

De klok staat nu nog op 24 uur licht om een lekker warm klimaat te creeren voor de zaadjes om te ontkiemen, zodra ze boven komen gaat de klok op 16/8 voor de groei.

En dan nog een paar foto van de voeding van Metrop om het af te maken. Die gaan we vanaf week 3 groei meegeven met halve dosis.

Dat was het weer voor vandaag zodra er meer te melden valt komt er een update!

Groetels!!!

Comment

Ga je voor 16/8? mooie setup, ziet er veel belovend uit!! Veel succes!!

Comment

Ey Snowkie
                            Thx kerel we hebben flink ons best gedaan om het zo te krijgen.

Buiten is de langste dag 16.5 uur licht van zons opgang tot zons ondergang dus ik ga voor de verandering maar eens die tijd aanhouden tijdens de groei maar wel de 12/12 aanhouden voor de bloei. En ik hoop stiekum dat ze daardoor wat sneller overgaan naar bloei straks met omschakeling klok. Ze gaan zeker tot eind Nov. groeien dus we hebben nog ff

Grtz

Comment

Nu, maar wachten tot de meisjes hun koppie laten zien, altijd weer spannend.

Comment

Dat volgen we op de voet !

Comment

Bezig...
                                X