Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Netjes Cannaman ^^
    Laat de kleintjes maar komen, licht bak ziet er in orde uit
    Ik duim voor een 100% kieming straks !

Grtz
    sigpic

Comment

Aloha cannafielen

Een kleine update
      Dan is dat wachten nu doorbroken want de 4 kleintjes hebben na 2 dagen (en dat is zonder voorkiemen in plee-papier of watten dus rechtstreeks vanuit de koeling in de plugs) hun koppie laten zien . Ik persoonlijk heb dit maar een paar keer gehad met super vers zaad dus een dikke duim voor HY-Seeds!! En dan is er ook gelijk antwoord op de wens van bub en die van mij want ze zijn alle 4 uitgekomen dus we hebben een kieming percentage van 100%.

Comment

Da's een mooi scoringspercentage 1 op 1.
        Gefeliciteerd met de jongsters .

Let the game begin !
        Led's grow !

Comment

Yeah!!! De kleintjes zijn echt heel erg snel bovengekomen, toppie.

Comment

Top!
            Netjes van Hy-seeds
            Zal beetje meer hand werk geven, maar dat is het minste
            Let the fun begin
            sigpic

Comment

@Bodos
              Yeah 4 van de 4 zaadjes uit gekomen dus kan wel zeggen dat zeer verse zaden zijn en wij zijn ook er blij met de kleintjes! En ik ben er helemaal klaar voor

@Barbamama
              Dat kan je wel zeggen sta er zelf ook van te kijken, dus de volgende ronde nog maar een keertje HY-Seeds nemen. Heb toch alle tijd om een soortje te kiezen.

@Bub
              Thx kerel en dan maar idd wat meer met de gieter werken en die paar x per weerk kan ik niet dood aangaan

Comment

Tenzij je struikeld en je nek breekt maar dat ligt dan niet aan het water geven
                sigpic

Comment

lol bub dan gaan we maar niet proberen denk

Update

Week 1 groei, dag 1

De kleintjes heb ik gister over gepot in de groeipotten omdat de penworteltjes bij alle 4 al +/- 3cm waren dus die hebben de eerste nacht in hun potjes gehad en het is ze goed bevallen denk want ze zien er onwijs fris uit. De kleur is gewoon citroentjes groen De tl's hangen er 3cm boven en heb vanaf zaterdag met inwateren tot nu toe nog steeds geen water extra gegeven dus ze zullen wel aan het werk moeten. De eerste week geen voeding en dan vanaf volgende week de halve dosis die we om de week zullen opvoeren.

Ik laat ze nu lekker laten groeien tot eind november of tot max. 35cm hoogte voor ik ze in de grote bakken gaan. Van de week komen ook de blumats eral in te zitten dan hebben ze in de groei periode ook een goede watergift.

En ik ga toch proberen om met Metrop te druppelen want het valt me op dat als je maar goed genoeg en lang genoeg roert de kristalen volledig oplossen dus het zou in principe geen probleem moeten zijn om het te gebruiken met de blumats.

Verder weinig te melden eigelijk en er zal wekelijks geup'd worden om het groei proces goed in beeld te brengen.

Groetels!
                  Last edited by THC Dude; 27 October 2012, 22:13. Reden: aanvulling week

Comment

Dat ziet er dik in orde uit, kleine spruiten met een grote broek
                    Let'm grow

Ivm met de metrop voeding: ind dat vind ik ook en door het feit dat je kleinere hoeveelheid nodig hebt ivm andere voedingen. 1ml / l op voedingsrijkebodem dus deze lost perfect op.
                    sigpic

Comment

Ey bub

Thx kerel.

Ik zit met iets meer voeding omdat ik een 10l jerrycan gebruik, want ik heb de lightmix van canna dus ik kan eerder beginnen met voeden, en dan is het nog goed op te lossen zodat alle kristallen weg zijn.

Grtz
                      Last edited by THC Dude; 27 October 2012, 22:15.

Comment

Wat een poepies

Comment

No problem, kijk al uit naar wat komt
                          Jeps ind, moet wel nog toevoegen van de flesjes, eens het kartonnetje weg is dat in de dop zit het niet meer zo mooi aansluit en je tijdens het schudden wel eens voeding op je vloer en kasten zou terug vinden!!
                          een "heads up"
                          grtz!
                          sigpic

Comment

@moeders
                            Thx ik vind ze zelf ook erg mooi om te zien.

@bub
                            Daar had ik in het begin ook last van maar je moet heel goed/strak de dop dichtdraaien dan lekt het niet meer en kan je schudden tot je een ons weegt

Comment

Ok noted heb het ook enkel met calgreen .. stroperig ^^
                              sigpic

Comment

Ik vind de MR1 dikker, dat is helemaal een dikke drap. Ik kan de Calgreen nog opzuigen met een 5ml spuitje dat lukt me absoluut niet met de MR1 daar krijg ik helemaal niets in het spuitje de rest valt wel mee aan dikte vind ik.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X