Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Hey Rebel ,degene die dat zei kende natuurlijk Bodos nog niet ....phff al dat wachten tot die dingen groot zijn ,nix voor een ADHD'er als ik ,ik zie graag wat progressie en snel een beetje ....

grtz.
    Led's grow !

Comment

Met een kleine niet zo heel zuivere ^^
      Ben ook zoals bodos, die eerste trage dagen / week kunnen me ook laten nagelbijten
      sigpic

Comment

Thx mensen voor alle leuke reactie en commentaartjes worden erg op prijs gesteld.
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------
        Week 2 groei, dag 5

Daar waren we weer met wat foto's van de kleintjes. Ze zien er gezond uit alleen door de lage LV is het blad wat verkrult helaas heb al een bakje water erin gezet maar dat werkt niet echt dus zal iets anders moeten vinden om er vor te zorgen dat de LV wat omhoog gaat als iemand een idee heeft dan hoor ik die graag .

Zoals jullie kunnen zien zitten de Blumats er ook in, die zitten er sinds afgelopen woensdag in en die heb ik eerst 2 1/2 uur laten weken in water voor ik ze in de grond heb gedouwd. Het afstellen was wel even klooien maar ik denk dat ik nu redelijk goed zit met het druppelen dus we hoeven nu alleen maar toe te kijken en misschien nog iets meer of minder zetten.

De 10L emmer waar het voedings water in zit, staat bovenop het groeihokje en daar heb ik een halve dosis Metrop in gedaan
        dus op 10L water;
        MR1=2ml
        Amino Root= 8ml
        CalGreen=1ml (omdat ik geen halve ML kan afmeten)

PH= ? (Meet deze ronde niet.)
        EC= 0.9 (deze meet ik wel zodat ik een indicatie heb)

Dat was het weer voor vandaag dames en heren dus tot de volgende update

Groetels

Comment

Staan er weer prima bij rebel, stoeltje gezet.

Zelf denk ik dat dat krullend blad door tocht komt, dat was bij mij ook het probleem.

suc6 en Grtz.

Comment

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Heb ook gelijkaardige bladeren met sommige gehad in het verleden, maar heb er wel nooit hinder of problemen rond gehad dus denk wel dat het niet zo erg is :p staan er anders zeer mooi bij

Comment

Ha Rebel, ze zien er inderdaad gezond uit. Jammer van die krullende blaadjes maar wat Poffertje zegt kan best wel kloppen, dat ben ik al vaker tegen gekomen in diverse topics.

En wbt je luchtvochtigheid... ik heb een mini mistmaker op een tijdschakelaar gezet en ik moet zeggen dat dit wel helpt. In de nachtperiode zet ik hem niet aan daar er bij die van mij een rood licht op zit en die kan ik niet makkelijk afplakken zo onder water. Of een handdoek ophangen waarvan de punt in een emmer water hangt. Ik heb ergens iets gelezen over een stuk folie dat je om de handdoek doet zodat deze niet zo snel uitdroogt, maar waar de folie dan moet ben ik eventjes kwijt.
              Maar een goede luchtbevochtiger is natuurlijk wel beter, maar ook iets duurder

Groetjes,
              moeders

Comment

Heeey Canna de plantjes staat er goed bij
                beetje krullebollen ^^

Van die halve afmeting kan je pipet gebruiken. Af en toe in de Wibra, of Overstock hebben ze dat wel.

Grtz
                sigpic

Comment

De jongsters zien er goed uit.
                  Nice and green .
                  Led's grow !

Comment

@poffie
                    Thx kerel leuk dat je er weer bij bent. En bedankt voor de tip van de tocht. Dat zou best wel eens kunnen kloppen want ik had vorige week me intake rooster omgedraaid (zodat hij naar boven blaast) maar dat heb ik nu omgedraaid. We zullen zien of het werkt ja of de nee.

@smowkie
                    Thx kerel, ze hebben een mooie frisse groene kleur

@moeders
                    Thx we doen ons best om ze gezond te houden en ik denk zelf ook dat het van de tocht komt zoals hierboven beschreven.

@Bub
                    Bedankt kerel we zullen zien of de verandering van het rooster gaat werken.

@bodos
                    Thx kerel mooi groen is niet lelijk

Comment

en gaan met die banaan lekker bezig m8

Comment

Thx vapo

We doen ons best en ik heb het idee dat ze wat sneller groeien onder 16/8 maar dat kan ook me verbeelding zijn......

Comment

Daar waren we weer met wat foto's van de kleintjes

Week 3 groei, dag 2

Ze hebben de smaak goed te pakken en lijken wel het tempo op te voeren. Ook zit er aan een geurtje aan de planten en die verraad toch echt wel de jack genetica die erin zit want de jack geur is al goed aanwezig.....en dat vinden wij niet erg!

Verder heb ik weinig te melden dus de foto's vertellen de rest..

Groetels

Comment

Ze zijn inderdaad al weer flink gegroeid sinds de laatste keer met een mooie kleur.

Comment

die zien er heel mooi uit en lekker gezond
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Mooi breed blad, de kleur is ook weer prima, gaat weer lekker.

grtz.

Comment

Bezig...
                                X