Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
@moeders
Dat vind ik dus ook en denk toch echt dat het komt door die 16/8. Nu hopen dat ze zo blijven maar dat is aan mij
@Peacemaker
Thx kerel, die metrop doet wel zen werk .
@Poffie
Dat hebben ze altijd onder TL verlichting dat brede blad (mijn ervaring) maar ziet er idd erg mooi uit.
@Bodos
Thx kerel ze zijn mooi citroentjes groen
@Bub
Dat gevoel heb ik dus ook en het is niet alleen voordeliger qua stroom maar ook qua ontwikkeling want de onderste zij-takjes komen ook al langzaam omhoog. Zal mij benieuwe wat ze doen als ze op 12/12 gaan
@Darkside
Thx kerel, zou bijna denken dat ze op hydro staan
Mooie plantjes Rebel, het gaat lekker vooruit nu zo te zien. Interessant ook dat 16/8 schema. Misschien iets dat ik de volgende kweek ook kan proberen, deze keer ga ik weer 12/12 all the way...
@bub
Daar hoop ik stiekum wel een beetje op, maar we zullen zien wat het brengt.
@DJ
Heb het al een paar keer eerder gedaan, mar ben er nu van overtuigd dat je planten zich sneller ontwikkelen. (zie foto's)
@Q
nee kerel, nog niet
@V
Thx kerel, en het is idd goed spul en dat zie je ook wel aan de plantjes En leuk dat je er weer bij bent.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Week 3 groei dag 5
De plantjes hebben de 5e versnelling gevonden denk want ze gaan als een tierelier . De zijtakken beginnen al naar boven te komen en de internodes zijn mooi open en gelijk. Er zit 1 kleintje tussen maar dat scheelt maar een paar cm met de rest. Voor de rest een mooi egaal veldje en (tot nu toe) nog mooi gelijk aan elkaar.
Gisteravond heb ik de voedings emmer even goed schoongemaakt en opnieuw gevult, en heb op 10L het volgende erin gemikt
MR1= 4ml
Amino Root= 8ml
Calgreen= 1ml
Dus we zitten op de volle dosis nu, en we zullen beter gaan opletten op overbemesting.
Comment