Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Hoopppakej
    Fieuw fiiieeuw snelle dames Canna
    sigpic

Comment

@bodos
      Thx kerel, ik sta er zelf van te kijken zo mooi zijn ze nog steeds.

@langenl
      Weet niet waar jij een haze lucht uit een jack herrer haalt, maar ze ruiken wel heel erg lekker. En de topjes zijn ook al flink aan het bouwen.

@bub
      Thx m8, een beetje te snel denk want ze blijven maar groeien die krengen en denk dat ik vanaaf er 2 moet knakken wil ik nog ruimte voor de lamp houden .

Volgende keer maar wat minder voorgroeien met jack hybride's .
      --------------------------------------------------------------------------------

Comment

Dat ziet er hier weer ToP uit he rebel !!

doe zo verder man

groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Wat een joekels van bladeren zeg, kun je bijna een rokje van maken..

Comment

@K1
            Thx kerel we blijven ons best doen

@moeders
            Het zijn idd achterlijk grote bladeren en zoiets heb ik alleen buiten gehad zo groot.
            ----------------------------------------------------------------------------------------------
            Week 3 bloei dag 6

De planten zijn nu gelukkig uitgescheden met groeien maar heb er toch 2 maar geknakt omdat ik anders bijna geen ruimte meer had voor de lamp. Die hangt nu in de hoogste stand en ik heb nu, na de knak, 50cm tot de toppen. De 2 kleinste waren van de week al gestopt met groeien en die heb ik lekker laten zitten.

De schimmels en de voeding doen goed hun werk en de top aanmaak is erg rap moet ik zeggen. Er komt ook steeds meer een zoet-zure citrus-achtige geur uit het hok wat me echt doet watertanden naar het eind resultaat.

Heb weer weinig te melden, ik geef elke dag nu 800ml water met een EC van 1.5 en daar hebben ze net genoeg aan voor een dag. Heb ook weer fotos gemaakt zonder licht aan dan kan je de kleur beter zien.

Injoy!!!

Groetels

Comment

die staan er goed bij , mooi groen is nie lelijk
              sucses deze ronde

Eerste kweek.... je weet zelf!
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Weet niet hoe het met critical vermengt is , maar die jack met ww is echt overheersend de haze kant van jack herrer . Gewoon zo,n ouwe zeiklucht maar toch ook weer iets zoetigs . Eerste weekje bloei zit er op hier laat ze maar meer meuren

Comment

Mooi hoor die witte topjes op gezonde groene dames..

Comment

ind ferm geschoten !
                    knikken en knakken die handel ^^
                    dik in orde cannaman
                    sigpic

Comment

Hoe is de stand van zaken hier bij Critacal Jack's ?
                      Led's grow !

Comment

Week 4 bloei dag 6

Het gaat erg goed, en ze zijn gelukkig gestopt met groeien en maar goed ook want ik heb geen ruimte meer met de lamp. Ik heb de kap ook op medium gezet zodat ik net wat meer ruimte heb tussen de toppen en de lamp en die zit nu op 30cm.

Ze ruiken onwijs lekker en overal waar je kijkt zie je topjes zitten, de stammen zijn echt keihard en ook goed gezet . Die kunnen wel wat dragen zonder ondersteuning en daar houden wij wel van. De 800ml blijkt voor de dames iets te weinig te zijn dus nu krijgen ze per dag 1 1/2L per dag en dat blijken ze net aan goed te vinden want de volgende dag is de grond al weer droog stelletjes zuipers.....

De geur komt ook steeds meer door en het meurt al aardig op zolder als ik het hok open trekt, en de jack geur is heel erg aanwezig (lekker kruidige en specerijen boeket) met een steeds duidelijker worden sinaasappel geur erdoor heen echt super lekker, ze zijn allemaal zo goed als even groot nu en dan praat ik over een totale hoogte met bak (30cm) van 1.46m dus het zijn geen kleintjes meer en het past allemaal net aan. Volgende keer maar niet meer zolang voorgroeien....

EC= 1.7
                        PH= 6.4 (voor deze ene keer ff gemeten)
                        Temp. min= 17.3
                        Temp. max= 25.6
                        LV min= 42%
                        LV max= 58%

Genoeg gelult dus hier de fotos

Groetels

Comment

echt mooie planten rebel, mooi groen lekker vol, mooie toppen in de maak
                          dat word een mooi resultaat

Eerste kweek.... je weet zelf!
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ziet er netjes uit Canna.

Gr goud

Comment

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Mooi hoor!

Comment

Ziet er mooi verzorgt uit aan de stammetjes, die zijn naar de pedicure geweest

grtz
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Bezig...
                                X