Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Ziet er goed uit Rebel.Ze zijn mooie toppen aan het bouwen .!
    Led's grow !

Comment

Wow Rebel, ze staan er lekker bij op die stevige stammen. Die kunnen wel een flink gewicht gaan dragen

Comment

Ze knallen gelijk rebellen.

Comment

Echt mooi hoor straks knallen ze je dak uit

Comment

Comment

zalig gezond bosje cannarebel
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Allemaal erg bedankt voor de leuke reacties die worden, net als altijd, erg gewaardeerd.

En iedereen nog een fijne 2e kerstdag Ho Ho Cannabis

Comment

Topics zoals die van jouw en nog een paar andere zijn gewoon een plezier om te volgen man steek je nog wat van op, keep on going! Hohohoooo prettige feestdagen nog in cannabisland ^^

Comment

Prachtig gewoon Rebel, en nog zo mooi groen daar bij jou in deze fase, daar kan ik nog wat van leren...

Grtz

Felix

Comment

lokes ,

dat ziet er hier nog steeds toppie uit he !!

kunnen we niets anders op aanmerken ^^

heb wel vraagje ik zie dat je ook gediefd hebt , maar ik zie dat je telkens een stukje laat staan , inplaats van dat je ze afknipt tot tegen de stam !! wat is daar de reden voor ?? :d

Groetjes ..
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Nah, van rukken wordt je doof, van neuqen dus blind en rebelleke is als de dood dat ie zn hoofdstam doorknipt eh..

Comment

@k1
                          Als je een tak afknipt dan zie je dat die een holle stam heeft, en dat is op dat moment ook een zeer leuke plek waar schimmels zich in kunnen nestelen, dus pal langs de stam afknippen zou stamrot kunnen veroorzaken. Als je een paar cm van de tak laat zitten dan sluit ze zelf de "wond" zeg maar want ze heeft inmiddels nog een stuk van haar arm zitten en dat sterft dan vanaf wel af maar dan heeft de plant de plek waar de tak heeft gezeten allang zelf gesloten.

En wat flier zegt is ook helemaal waar, het zou zonde zijn dat ik de dikke stam doorknip......denk dat ik die straks echt moet omhakken want ze heeft een stam die echt keihard is. Schimmeltjes doen goed hun werk

Vanaaf fotos maken met een ander toestel met 5 megapixel cameratje dus de fotos zullen een stuk beter hoop ik....

Groetels!

Comment

Week 5 bloei, dag 6

De planten hebben het erg warm gehad de laatste week zo dicht op de 600w, ondanks dat de afzuiger volopen staat krijg ik de temp. niet lager dan 29c bij de toppen en de lamp hing er nog maar 19cm boven en bij de plant links-achter zie je dat ook duidelijk want die is flinke kanos van haar blad aan het maken dus ik heb de EVSA terug gezet op 400SL. Dat zal gelijk 2.5c schelen dus ik hoop dat het dan minder wordt want ze is ook al meer blad in de toppen aan het aanmaken om schaduw te creeren alleen de pest is dat ze dan ook fluffy toppen aanmaken en dat willen we niet. Zo zie je maar dat een plant zelf laat zien wat ze wil en wat niet......

Ben ook sinds eergister alleen maar water aan het geven want ik begon gele punten te zien dus daar gelijk maar op inspringen en niet wachten tot het doorzet is vaak het beste. De toppen zijn flink aan het bouwen en het ruikt ook onwijs lekker in het hok de sinaasappel geur had ik beter kunne beschrijfen als een fanta geur dat komt meer in de buurt met de geur van de plant, maar dan met een zeer sterk kruiden boeket er doorheen. De trichomen zijn ook al goed aanwezig en ze plakken nu al als de neten zelfs de stammen plakken als je er met je vingers overheen wrijft.

Verder weinig te melden, buiten het feit dat ik nog ff moet klooien met de nieuwe camera om wat betere fotos te maken, maar ik heb de beste eruit gehaald van de week komen er betere.

Groetels

Comment

Wat een planten man! Echt om trots op te zijn! Rebel you rock!

Comment

Manman, zo weinig afstand tussen lamp en planten! Wist niet dat je - met een cooltube - zo dicht op je plantjes kan stralen! Go Rebel!

Comment

Bezig...
                                X