Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer
Zo cannaman, das een ferme opschuiver in je hok, het is beter beetje zakken dan de boel te verkakken ^^
FLinke toppen man
en dat camera gevoel komt wel nog. Beetje met je witbalans spelen zal mss een echter beeld geven van je planten, is een redelijk blauwe schijn.
Groet Bubbsigpic
Comment
-
mooi veldje hoor canna
tevens thx voor de uitleg ivm afknippen takjes !!
weeral iets wijzer geworden
Tevens ook nog effe beste wensen voor 2013 en dat je vele mooie oogstejs mag draaien
GroetjesMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
Thx mensen voor de leuke reacties. We zijn erg gelukkig met de plantjes want ze doen het nog steeds super, heb er geen andere woorden voor.
We zitten inmiddels in week 6 bloei dag 5 en de toppen zijn flink in dikte aangekomen zo ook in de grote. Als dit zo doorgaat heb ik straks leuke raketten aan de planten zitten . Op een paar fotos kan je zien hoe vol de plant zit met toppen, echt van onder tot boven en ook allemaal noemenswaardig topjes. Er zit natuurlijk wel fluf helemaal onderin de plant maar daar komt dan ook bijna geen licht, wat je ook kan zien op een foto. Dat zit helemaal dicht gegroeit. De planten krijgen sinds eergister 1.5L water per dag zonder voeding maar wel met de Amino Bloom erin, want als ik voeding erbij doe dan heb ik de volgende dag gelijk puntjes erin zitten dus ik ga ook geen voeding meer meegeven. Ze hebben genoeg aan de buffertabs en schimmels, die doen heel erg goed hun werk en zal de volgende ronde ook weer gebruikt worden.
De plant linksachter blijft met haar kanos zitten en ik heb bij die plant ook een paar bladeren maar weg gehaald want het was, op verkleuren na. al dor en droog. Dat is wel een dame met flinke bladeren erin en gelukkig ook zoveel toppen . Heb totaal niets aan te merken op de zaden van HY-Seeds en die blijf ik voorlopig ook kopen.
Genoeg gelult weer dus tijd voor de fotos, heb op bubs advies een beetje zitten klooien met lichtbalans en dit is daar uit gekomen....
Groetels
Comment
-
Daar zit al aardig wat poeder op, ben benieuwd naar het resultaat!!
grtzSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
A friend with Weed is a friend Indeed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door langenl View PostEr zijn er een stuk of 9 niet goed door gekomen ofzo !? De 5 die ik wel ken zien staan er prachtig bij houden zo het laatste stukje van de kweek
effe er af doen en opnieuw uppen
Groetjes en keep it greenMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
Comment