Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Laatste update!!

Week 10 12/12, dag 1

Vorige week had ik de plant links-voor al omver gehaald en vandaag is de rest ook omver gegaan en die hangen nu op hun kop te drogen. De toppen zijn niet verkeerd maar zal, net als de vorige ronde op aarde, een beetje tegevallen omdat er vanaf de helft naar onder er alleen maar fluf zit ondanks dat ik er 600w op heb gehad....
    De volgende ronde maar weer lekker terug naar hydro meer mijn ding een betere opbrengst en geen last van de rug van de bakken versjouwen....

Wil iedereen bedanken die gereageerd hebben werd erg gewaardeerd!!!!

De plant liksvoor is heel erg lekker en het lijkt wel of je hash zit te roken zo erg rookt ze wel mooie witte rook. De smaak is dan ook meer naar de zoete polm kant dan naar een wiet smaakje en de geur doet ook meer denken aan hash dan aan wiet een echte indica dus De rest heeft meer hybride trekken en heeft een veel zoetere geur dan de plant links voor. we zullen volgende week zien wat het allemaal opleverd na het knippen en dan zal ik ook van de rest van de planten de geur en smaak vertellen.....tot die tijd

Groetels

Comment

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Tegenvallen??
      Wat ben jij wel gewoon man? Die planten zien er toch top uit!! Wat een mooie cola's man

Comment

Ik kan het wel begrijpen de tegenvaller, als je gewent bent van steeds 100per plant af te halen en je raakt nu maar aan 80.
        dat is 20% van je voorziene opbrengst minder...
        Geniet er allesins van Cannaman en veel plezier terug op de bekende gronden vn Hydro kweek

Later
        sigpic

Comment

lokes canna ,

ziet er tog netjes uit !!

geniet er van

Groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Kijk die vette toppen eens^^ en dan vind ie het tegenvallen
            Maar je keuze is duidelijk

Toch een mooie ronde kerel!! Enjoy the stash
            Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

weed ziet er goed uit
              nog veel rookgenot

Comment

Ziet er toch heel netjes uit Rebel ondanks dat je het vind tegenvallen .
                Geniet ervan .
                Led's grow !

Comment

@smowkie
                  Het valt idd tegen, wat jullie niet zien is dat het van de helft naar benee alleen maar fluf is.....dus het valt tegen ja!

@bub
                  Jij snapt het tenminste en als je dan na gaat dat die 100/plant onder een 400W is geweest en niet onder 600W... thx kerel!

@K3
                  Thx kerel, en ervan genieten doe ik zo en zo wel.

@paffer
                  Thx kerel, en het was idd tevens gelijk de laatste ronde op aarde!

@leyze
                  Thx kerel, en genieten doen we er zeker van

@bodos
                  Thx kerel, op de foto lijkt het meer dan het is maar dat zal ik volgende week wel laten zien.

Iedereen bedankt voor de leuke reactie en tot de volgende keer!!!

Comment

Hey canna, toch maar verder gegaan toch een lekker rokertje makker
                    Ik kijk uit naar je volgend verslag, rookse hey
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

mooie budz canna proficiat met je oogst en laat het maar smaken

Comment

tg mooie ronde en verslag geweest cannarebel geniet jij er maar lekker van van je grasje en eerlijk gezegd ik begrijp je eigenlijk wel dat je geen verslag meer wil starten...
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Rebel; zonde dat er vanonder veel fluffies zaten waardoor de opbrengst wat lager uit is gekomen dan dat je had gehoopt. Maar toch hoop ik dat je er veel rookgenot van zult hebben.
                          Ik heb genoten van je verslag en mooie foto's.

Comment

Mooie eind fotos Rebel! Ik vind het nogtans erg geslaagd, maar begrijp wel dat je teleurgesteld bent als je meer gewoon bent ...

Comment

Suc6 alvast, en smookse...

Comment

altijd informatief die uitleg van jouw, succes met de hydro!!

Grtz
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Bezig...
                                X