Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
Nou vooruit dan, ik offer me wel op. Als we daarna ook samen roken, knip ik natuurlijk met je mee!!! hahaha, ziet er zwaar lekker uit die toppen van je. Zie zie ik ze alleen in mijn dromen, ik zeg dagelijks tegen mijn dames: Neem een voorbeeld aan die van Jona!!!
Van waar ben je dan? Je mag gerust wat mee dan als je meehelpt met knippen natuurlijk. Maar heb je er ervaring mee? (zelf heb ik het nog nooit gedaan dusjah...). Mocht je uit de buurt zijn dan ben je zeker welkom .
Trouwens, die foto's zijn nu al van een tijdje terug. Nu ze in het donker staan gaan die hopelijk nog wat aandikken dus ik ga sowieso foto's nemen voor ze het slachthuis binnentreden en post dan wat knipfoto's enzo, je weet wel, de laatste momenten .
Khou jullie op de hoogte!
Maandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
Waarom nog 4 weken wachten?
12 Februari is trouwens een donderdag
Lol, ik bedoelde 12Januari natuurlijk, en dat is morgen dus. Maar bij nader inzien en inspectie van mijn topjes laat ik ze nog even staan. Ze staan momenteel in de donker om wat te laten stressen, hopelijk komt alles goed .
Khou jullie op de hoogte .
amaai maatje die tweede foto mmmmm powerplant zelf jaren gekweekt heb nog een paar zaadjes maar geen toppen. heel netjes mooie dik en compact. En hier een tipje wij knipte onze P.P. als de plant bijna voor 70% bruin is.
Dank u danku!
Ik ben dus vandaag begonnen met de slachting. En ik heb maar 1 iets te zeggen: WAT EEN PAARDENWERK! Wat heb ik mezelf aangedaan? Enkel als een plant af is krijg je wel voldoening voor wat je gewerkt hebt de laatste maanden. Hopelijk is de kwaliteit goed, deze laat ik dan ook over enkele weken -als het goedje mooi droog is- testen door wat mensen . Aangezien ik zelf niet rook dus. Ik schat alles toch op een goeie 200gram . Maar het is een pure schattig, het drooggewicht ga ik zeker mededelen!
Oorspronkelijk geplaatst door AtmospherixView Post
Hmm ik wil fototjes van het geknipte spul
Ben erg benieuwd
Ja, aan iedereen alvast m'n excuses voor het uit blijven van die foto's maar heb ik nou in de laatste week wel mijn fototoestel vergeten thuis zeker... Zonde gewoon. Alles mooi bijgehouden en de laatste week geen foto's kunnen nemen...
De helft van de planten ligt al om, waarvan 1 plant met nogal luchtige toppen en dus hels irritant knipwerk. Heb wel al enkele buds waar velen van jullie wel naar zouden verlangen om te roken, dus die komen dit weekend hier. Hou dus de boel in de gaten. Morgen gaan de andere 2 richting slachtplaats, de 2 dikste namelijk .Ook van het knipspul ga ik iets maken, weet enkel nog niet wat, ik hou het effe in de vriezer. Mijn idee gaat uit naar wietboter, kwestie van nog eens iets anders te hebben . Ik denk wel van met gemak een 300gr wietboter te kunnen maken van alles wat ik heb . Dus de gebakjes zullen ook aanwezig zijn .
Comment