Oorspronkelijk geplaatst door Jona
View Post
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jona's Power Plant Kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Van waar ben je dan? Je mag gerust wat mee dan als je meehelpt met knippen natuurlijk. Maar heb je er ervaring mee? (zelf heb ik het nog nooit gedaan dusjah...). Mocht je uit de buurt zijn dan ben je zeker welkom .
Trouwens, die foto's zijn nu al van een tijdje terug. Nu ze in het donker staan gaan die hopelijk nog wat aandikken dus ik ga sowieso foto's nemen voor ze het slachthuis binnentreden en post dan wat knipfoto's enzo, je weet wel, de laatste momenten .
Khou jullie op de hoogte!
Greetzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostMaandag 12 Februari 2009 gaan ze hun kist in .
Moet wel nog iemand vinden die wil helpen knippen -.-. Zit namelijk in mijn examens en wil niet zelf een hele dag knippen mits tijdsgebrek .
Waarom nog 4 weken wachten?
12 Februari is trouwens een donderdag
Comment
-
Dank u danku!
Ik ben dus vandaag begonnen met de slachting. En ik heb maar 1 iets te zeggen: WAT EEN PAARDENWERK! Wat heb ik mezelf aangedaan? Enkel als een plant af is krijg je wel voldoening voor wat je gewerkt hebt de laatste maanden. Hopelijk is de kwaliteit goed, deze laat ik dan ook over enkele weken -als het goedje mooi droog is- testen door wat mensen . Aangezien ik zelf niet rook dus. Ik schat alles toch op een goeie 200gram . Maar het is een pure schattig, het drooggewicht ga ik zeker mededelen!
Greetzzz!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atmospherix View PostHmm ik wil fototjes van het geknipte spul
Ben erg benieuwd
De helft van de planten ligt al om, waarvan 1 plant met nogal luchtige toppen en dus hels irritant knipwerk. Heb wel al enkele buds waar velen van jullie wel naar zouden verlangen om te roken, dus die komen dit weekend hier. Hou dus de boel in de gaten. Morgen gaan de andere 2 richting slachtplaats, de 2 dikste namelijk .Ook van het knipspul ga ik iets maken, weet enkel nog niet wat, ik hou het effe in de vriezer. Mijn idee gaat uit naar wietboter, kwestie van nog eens iets anders te hebben . Ik denk wel van met gemak een 300gr wietboter te kunnen maken van alles wat ik heb . Dus de gebakjes zullen ook aanwezig zijn .
Hang in there folks, the pics are coming
Greetzzz
Comment
Comment