Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10xpineapple chunk 3xmasterkush onder 400W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10xpineapple chunk 3xmasterkush onder 400W HPS

Die ene die z'n blad helemaal dicht vouwt heeft erg last van de warmte, of staat op de tocht. Ze verdampt meer dan ze op kan nemen.
    Het lijkt of ze ook veel paars blad hebben, 't is moeilijk te zien met HPS licht op de foto's.
    Ik zou ze absoluut niet donker zetten, in zo'n kweekruimte, met dikke toppen is het vragen om toprot.
    Allright, zover mijn reactie eh..je vroeg erom.

Succes met de laatste dagen, doe voorzichtig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

met donker zetten bedoel je dan die drie dagen om thc te bevorderen?

die klauw komt waarschijnlijk van het verplaatsen naar mijn kelder omdat het daar wel een paar graden warmer is en voordat ze verplaatst waren had ik last van een redelijk koude ruimte( kan dit van een tempverschil komen? )

bedankt voor de goede raad kheb weer wat bijgeleerd voor de volgende ronde

en dat zullen waarschijnlijk autoflowers zijn ( amnesia of silver haze ofzo )

Comment

Da ziet er heel goed uit ! Serieuze upgrade van kweekruimte moet ik zeggen.....Heb je geen last van het afzuigsysteem, kheb namelijk hetzelfde en dat maakt een klotegebrom ?

Comment

ja een beetje maar de ruimte is niet direct binnen bereik dus irriteert het niet zo
          kdenk dat er morgen enkele geknipt worden

greetz milky

Comment

Bezig...
          X