Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag eerste kweek ooit - 90W LED ufo - 3x Mexican Haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweekverslag eerste kweek ooit - 90W LED ufo - 3x Mexican Haze

om te weten wanneer je kan klieven zou ik beginnen met de groei en bloei richtlijnen van de zaden te lezen en te volgen. desnoods opzoeken .. op die mannier bepaal je min of meer zelf wanneer je kan gaan klieven.. het is aangewezen de voeding af te bouwen tot twee weken voor beoogde oogst(haal je uit de richtlijn) eens de fanleaves beginnen te verkleuren naar geel ben je zeker dat de plant met een 'voedseltekort' zit ze is dan de laatste restjes uit de grond aan het slurpen .. enkele dagen na het vergelen heeft de plant het signaal van jou nodig om de plant zelf leeg te drinken. eens jij hebt bepaald wanneer je kan klieven zal ze zichzelf pimpen en pumpen.. maar het blijft een door jou uitgelokte en uitgevoerde mannier. je wint er mss een weekje mee maar wss ook een hoop dikkere plukken.

Comment

dat gaat hier nog steeds goed sucses verder met de bloei

Eerste kweek.... je weet zelf!
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Succes!

Comment

Foto update (week 8)

Plantjes staan nu 5 weken in bloei... nog een 5-tal weken te gaan volgens de site waar ik ze heb gekocht (60-80 dagen bloei).

Volgende kweek ga ik toch voor 8 weken bloei. http://www.wietzaadjes.nl/shop/white...man-p-342.html
          Dat wachten duurt mij veel te lang, zeker als je die lekkere geur ruikt.
          DSCN1692.jpgDSCN1694.jpgDSCN1695.jpgDSCN1696.jpg
          Weg met de wietpas!!!

Comment

daar is tie weer op naar die dikke toppen. ben je al begonnen met een pk13/14 of iets in die richting.
            zou nu beginnen , 1 week en dan kun je daarna lekker spoelen en afrijpen
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

je kweekt onder led dus dan duurt het toch
              nog net iets langer? Of heb ik het verkeerd...?
              Het is het wachten zeker waard, nu smaken ze
              belange nog niet hoe ze ruiken...
              Zou nog wachten met PK13/14, binnen een (dikke)week fzo mee beginnen
              plant is nog maar goed en wel THC aan het aanmaken.
              Ze zien er voor de rest gezond uit.

Grtz
              <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
              <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

PK13/14??? Wat houdt dat in?
                Ik krijg het zo direkt niet gevonden op JD.

En wat die kweektijd onder led betreft... voor zover ik het begrijp moeten plantjes niet langer staan onder led. Maar ik ben zelf een beginner dus pin me er niet op vast!
                Last edited by gizzmo666; 18 December 2012, 15:18.
                Weg met de wietpas!!!

Comment

PK13/14 is fosfor en kalium in vloeibare vorm. In de afbloeifase dikken de toppen daardoor aan. Nagenoeg alle voedingsproducenten hebben PK13/14 in hun assortiment.
                  Last edited by Xtreme; 18 December 2012, 15:26.

Comment

ziet er goed uit!
                    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Die PK 13/14 ga ik zeker bijvoegen bij mijn volgende bestelling bij DHS maar ik ga hem niet speciaal aankopen. Wel bedankt voor de tip Berry & Dark!!!
                      Weg met de wietpas!!!

Comment

foto update (week 11)

plantjes staan nu 8 weken op 12/12, nog een 2-tal weekjes te gaan. Ben ook al een paar weken bezig met elke dag 2 bladeren af te knippen zodat de onderste knoppen ook wat licht krijgen en om minder snoeiwerk te hebben tijdens de oogst. Alles loopt op rolletje voor zover ik kan zien.

DSCN1812.jpgDSCN1813.jpgDSCN1814.jpg
                        Last edited by gizzmo666; 12 January 2013, 15:49.
                        Weg met de wietpas!!!

Comment

Ben benieuwd hoeveel er af gaat komen!

Comment

Ziet er goed uit ,daar gaat nog best iets vanaf komen .
                            Ik zou alleen niet zoveel blad verwijderen bij je planten ,die hebben ze toch echt nodig om te verdampen e.d
                            Led's grow !

Comment

gaat hier nog steeds goed! keep it up
                              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Oke Bodos... ben dus gestopt met elke dag 2 bladeren te verwijderen.
                                Weg met de wietpas!!!

Comment

Bezig...
                                X