Hallo,
Ik ben al een paar weken bezig met m'n eerste kweek.
ik heb de Biodiesel autoflower gekocht.
Hij is helemaal goed ontkiemd en heb hem nu op zolder staan in een zelfgeknutseld kweekkastje.
Ik gebruik geen voeding en heb grond waar tomaten op gekweekt worden gebruikt ( heb gehoord dat alles wat een tomatenplant nodig heeft, heeft wiet ook nodig / ph-waarde 6.2-6.5).
Ik gebruik een lamp van 5W met 500lumen voor een plantje (is dit genoeg)?
Zelf vind ik dat het plantje beetje sloom groeit omdat ie nu al 2 weken onder de lamp staat en nog niet echt groot is vergeleken met foto's van andere verslagen hier. Ook was de luchtvochtigheid erg laag en heb er een emmer over heen gezet ( zie foto ) om de luchtvochtigheid op te krikken.
Iemand nog tips voor mijn eerste kweekje?
dit is na 2 weken IMAG0035.jpgIMAG0036.jpg
Dit is na 15/16 dagen en mijn lamp en de emmer. Het licht is 6500Kelvin(warmwhite). De lamp staat op 18/6, Als ik die op meer lichturen zet groeit ie dan sneller?
IMAG0042.jpgIMAG0043.jpgIMAG0044.jpgIMAG0045.jpgIMAG0047.jpg
Dit was mijn eerste deel, komt zeker nog meer
Ik ben al een paar weken bezig met m'n eerste kweek.
ik heb de Biodiesel autoflower gekocht.
Hij is helemaal goed ontkiemd en heb hem nu op zolder staan in een zelfgeknutseld kweekkastje.
Ik gebruik geen voeding en heb grond waar tomaten op gekweekt worden gebruikt ( heb gehoord dat alles wat een tomatenplant nodig heeft, heeft wiet ook nodig / ph-waarde 6.2-6.5).
Ik gebruik een lamp van 5W met 500lumen voor een plantje (is dit genoeg)?
Zelf vind ik dat het plantje beetje sloom groeit omdat ie nu al 2 weken onder de lamp staat en nog niet echt groot is vergeleken met foto's van andere verslagen hier. Ook was de luchtvochtigheid erg laag en heb er een emmer over heen gezet ( zie foto ) om de luchtvochtigheid op te krikken.
Iemand nog tips voor mijn eerste kweekje?
dit is na 2 weken IMAG0035.jpgIMAG0036.jpg
Dit is na 15/16 dagen en mijn lamp en de emmer. Het licht is 6500Kelvin(warmwhite). De lamp staat op 18/6, Als ik die op meer lichturen zet groeit ie dan sneller?
IMAG0042.jpgIMAG0043.jpgIMAG0044.jpgIMAG0045.jpgIMAG0047.jpg
Dit was mijn eerste deel, komt zeker nog meer
Comment