Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

    gewoon op 12/12 zetten en laten gaan. als ze vinden dat ze groot genoeg zijn gaan ze een mooie top vormen en in de bloei groeien ze nog zeker 2 a 3 weken door.
    Zelf zet ik altijd gelijk alles op 12/12 worden ze 45 a 55cm en mooie dikke toppen. Het is en blijft een onkruid.
    Maar je moet ze gewoon in een natte keukenrol of watteschijf leggen.(je zaadjes) en dan 2 dagen met je lamp aan in je kastje en alles is uitgekomen. Mits je geen uitval van zaad hebt en dan gewoon gelijk in je 11ltr potten op 1cm diepte in batmix of plagron light. na 2 a 3 dagen is je plantje boven en groeit hij in een week naar een mooi klein bosje dan kies je of gelijk 12/12 of 18/6 bij 12/12 alleen afgezuurd water geven om de 3 dagen 400ml per plant en danals je je eerste toppjes ziet meestal na 2 weken en 30 cm ga je canna flores geven 58ml op10l en 10ml booster een week later weer met pk13/14 10ml en dan 500 per plant tot je merkt dat het bruin wordt dan geef je alleen water en ga je het schoonspoelen als alle haartjes bruin zijn ga je knippen succes en zet er eens 10 in je hokje mak 20 onder 400wat hps
    treeke breda
    #lovelifesmokeoneaday

    Comment


      #32
      Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

      Ja, godverdomme, stelletje harigebilleneukers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Nou moet het nou toch eens afgelopen zijn met dat afzuren!!!!!!!!!!!
      Dat heb je godverdomme niet nodig als je op aarde kweekt, je verkracht alleen je kalkbuffer ermee!!!!!!!!!!!!!!!
      Daar zou ik als eerst mee kappen, calcuimtekorten zijn een bekend probleem bij aardekweekjes; juist door 't afzuren!
      Niet doen dus.

      Onder TL voorgroeien......hmmmmm,ja t scheelt je een paar knaken. Rijk word je er niet van.
      Daarom zou ik een HPI/MH van 400watt halen voor de volgende keer en daaronder voorgroeien. Eens kijken wat voor vertakkingen je dan krijgt ouwe
      En water geven, gewoon op gevoel doen. Niks met een maatbeker afmeten, leer je niks van.

      Verder zou ik ze 1-2 maal toppen-nog ff een 4tal dagen ofzo laten doorgroeien- en dan over op FlowerusCyclus
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #33
        Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

        @weedoholic 400 hps had hij al erboven gehange(wel lezen he).. voor de rest geef ik je gelijk wat afzuren betreft ik doe het ook niet en nog totaal niks van tekorten gehad++(maar weet dan niet hoe het zit met andere voedingen).

        @Dave ik zou ze persoonlijk nog even laten groeien klein weekje je hebt hoogte genoeg.wat betreft het toppen wees blij met die 4 toppen dan heb je hem per ongeluk gefimmed
        voor de rest zou ik zegge ga zo verder

        Comment


          #34
          Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

          Ow sorry, lezen is ook een vak he
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #35
            Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

            haha we lezen zoveel kan dat we af en toe is wat missen he

            Comment


              #36
              Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

              Haha bedankt voor de reactie's ! Volgende keer ga ik ook volledig onder 400 watt voor groeien want dat gaat zo veel sneller! Over een paar dagen zet ik ze in de bloei.

              Comment


                #37
                Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                nice goed bezig en ja das de kracht van hps

                Comment


                  #38
                  Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                  Zo is dat, en wil je het helemaal optimaal doen dan haal je speciaal voor de groeiperiode een HPI/MH.
                  Deze lampen hebben meer blauw licht, en dat hebben planten nou net nodig voor in de groeiperiode.
                  Dat leidt weer tot een betere vertakkingen, dat is iets wat zeker is.
                  En meer vertakkingen zou weer een beter/groter wortelstelsel moeten opleveren, tenminste daar ga ik wel van uit.
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                  Comment


                    #39
                    Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                    image.jpgimage.jpg
                    Dat is zeker een goed plan om een speciale groeilamp aan te schaffen,
                    die kan ik dan toch gewoon in de fitting van me huidige 400 watt hps draaien ?

                    Ze staan ondertussen in de bloei, ze groeien vrolijk verder.
                    1 plant heeft behoorlijk grote bladeren waardoor de zijtakken eigelijk nouwlijks ontwikkelen, de rest ziet er erg goed uit
                    Attached Files
                    Last edited by Dave010; 14 December 2012, 18:29.

                    Comment


                      #40
                      Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                      simpel 400 watje hpi halen voor de groei !!

                      krijg beetje stijve nek van die eerste pic :p

                      op de 2de pic ziet het er in ieder geval netjes uit

                      groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #41
                        Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                        Weinig te zeggen, ze groeien goed onderste blaadjes worden een beetje geel maar daar maak ik me niet zo druk om ze staan sinds 5 december in de groei. En gister begonnen met PK 13/14.
                        Moet alleen nog canna booster kopen van de week.

                        sorry voor de gekantelde foto's,
                        Attached Files
                        Last edited by Dave010; 29 December 2012, 14:30.

                        Comment


                          #42
                          Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                          lokes

                          effe vraagje !! gebruik je schema ivm voeding pk 13 /14

                          dacht pas week 4 - 5 bloei dat je moet starten met halve dosis !! maar kan me vergissen

                          voor de rest ziet het er netjes uit

                          ( owja , draai volgende keer je pics is aub ) krijg stijve nek anders :d

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #43
                            Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                            ziet er zeker niet slecht uit voor een eerste keer man!
                            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                            Comment


                              #44
                              Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                              ik zou idd ook nog maar ffies wachten met de pk
                              net als k1 zegt week 4-5 of de helft van de bloei heb ik ook weleens voorbij horen komen
                              voor de rest ziet het er mooi uit kerel

                              @k1: koop dan ook gewoon een laptop of een plat scherm(kende het beeld draaie hoeft tie niet al die moeite te doen om de foto's te draaien haha)

                              Comment


                                #45
                                Re: eerste kweek, heb jullie hulp gewoon nodig,

                                ik zit nu in de 5de week bloei en ben net begonnen met pk dus denk da je ng een beetje te vroeg bent daarmee maar plantjes zien er zeker mooi uit!

                                komt goed

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X