hallo,
zit al enige tijd te lezen en heb 2 weken geleden de knoop doorgehakt om zelf te gaan kweken,
heb zelf een tent gebouwd van 1x1x2 en bekleed met zwart wit folie
onderin heb ik een dubbel uitgevoerde labirint inlaat gemaakt waar ik best trots op ben .
omdat ik niet wist of dit genoeg was heb ik in de achterkant nog een ventilatie rooster geplaatst met daaraan een luchtslang zodat er geen licht naar binnen komt.
toen de tent klaar was heb ik een 350M2 koolfilter besteld en een 400watt hps lamp, en nog wat extratjes.
als afzuiging gebruik ik de mechanische afzuiging van me huis, die gaat door het dak naar buiten en heeft 3 standen.
helaas weet ik hiervan de opbrengst niet, alleen dat die 85 watt is.
als verlichting wil ik in de groei 2 x 18 watt tl lamp gebruiken.
en in de bloei een 400 watt hps lamp.
aan bijde lampen kappen heb ik een pc fannetje gemonteerd om de lampen te koelen.
op de bodem ligt een ondervloer voor laminaat inc. zeil, deze heb ik nu ook bekleed met zwart wit folie.
de hele boel staat als een huis en draaid goed !
op mijn boodschappen lijstje staat nu nog
-50 liter goed bemeste pot grond
- 5 potten 10-15 liter (ik wil dus 5 plantjes ja)
- Voeding ??
- Zaadjes ?? White widow per 5 stuks - Seedsman?
begrijp ik goed dat ik mijn ontkiemde zaadjes beter niet gelijk in de bemeste grond kan zetten? in welke grond dan wel ? huis tuin en keuken grond ?
voeding wil ik zo simpel mogelijk houden, het is mijn eerste kweekje, het belangrijkste vind ik dat die in ieder geval niet mislukt.
hier ben ik dus nog niet helemaal uit.
tips om deze kweek tot een succes te maken zijn van harte welkom !
zit al enige tijd te lezen en heb 2 weken geleden de knoop doorgehakt om zelf te gaan kweken,
heb zelf een tent gebouwd van 1x1x2 en bekleed met zwart wit folie
onderin heb ik een dubbel uitgevoerde labirint inlaat gemaakt waar ik best trots op ben .
omdat ik niet wist of dit genoeg was heb ik in de achterkant nog een ventilatie rooster geplaatst met daaraan een luchtslang zodat er geen licht naar binnen komt.
toen de tent klaar was heb ik een 350M2 koolfilter besteld en een 400watt hps lamp, en nog wat extratjes.
als afzuiging gebruik ik de mechanische afzuiging van me huis, die gaat door het dak naar buiten en heeft 3 standen.
helaas weet ik hiervan de opbrengst niet, alleen dat die 85 watt is.
als verlichting wil ik in de groei 2 x 18 watt tl lamp gebruiken.
en in de bloei een 400 watt hps lamp.
aan bijde lampen kappen heb ik een pc fannetje gemonteerd om de lampen te koelen.
op de bodem ligt een ondervloer voor laminaat inc. zeil, deze heb ik nu ook bekleed met zwart wit folie.
de hele boel staat als een huis en draaid goed !
op mijn boodschappen lijstje staat nu nog
-50 liter goed bemeste pot grond
- 5 potten 10-15 liter (ik wil dus 5 plantjes ja)
- Voeding ??
- Zaadjes ?? White widow per 5 stuks - Seedsman?
begrijp ik goed dat ik mijn ontkiemde zaadjes beter niet gelijk in de bemeste grond kan zetten? in welke grond dan wel ? huis tuin en keuken grond ?
voeding wil ik zo simpel mogelijk houden, het is mijn eerste kweekje, het belangrijkste vind ik dat die in ieder geval niet mislukt.
hier ben ik dus nog niet helemaal uit.
tips om deze kweek tot een succes te maken zijn van harte welkom !
Comment