Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 ste kweek ooit!! :-) 7 x Bubbelgummer en 2 x A.M.S met 1.2m/1.2m tent en 600W lamp .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 ste kweek ooit!! :-) 7 x Bubbelgummer en 2 x A.M.S met 1.2m/1.2m tent en 600W lamp .

Korting op 420shop
    Hallo er is mij aangeraden om effectief gebruikt te maken van deze forum en bij deze gaan we dit dus proberen
    Ik ben juist alleen gaan wonen uit het ouderlijk huis en kan nu eindelijk starten met kweken na al die jaren massaal veel geld uit te geven!!
    De zaadjes waren ontkiemt en zijn dus in de aarde gestopt de worteltjes waren al tussen de 3 a 5 mm...
    Waarom 7 bubbelgummers en 2 A.M.S ?? Om het feit dat er maar 10 zaadjes waren van bubbelgummer en we eerst een foute methode toepasten waardoor er 3 verloren waren gegaan en er was toen juist 5 zaadjes AMS dusjah zo 2 ervan genomen om de tent te kunnen vullen
    Ik ga nu enkele pics nemen van de tent en toebehoren met de ng niet zichtbare plantjes
    Alvast bedankt voor de hulp...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

DSC_0198.jpgDSC_0200.jpgDSC_0201.jpgDSC_0202.jpgDSC_0203.jpgDSC_0204.jpgDSC_0205.jpgDSC_0206.jpg
    Last edited by kevindc; 1 November 2012, 21:01.

Re: 1 ste kweek ooit!! 7 x Bubbelgummer en 2 x A.M.S met 1.2m/1.2m tent en 600W lamp .

zaadje in de pot en je licht start op 18/6 dus dan begin je ook met je grow...wanneer is die 1e foto gemaakt van je tent want je lamp ligt nog niet aan??? toch geen foto getrokken in je donkere periode???? veel succes met je 1e grow wat is je set up volledig????
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Re: 1 ste kweek ooit!! 7 x Bubbelgummer en 2 x A.M.S met 1.2m/1.2m tent en 600W lamp .

aight hulp Neh ik was ng niet gestart met de lamp zojuist hebk alles doen draaien ik trek er zo meteen een foto van ...
      daar ben ik dus al met de eerste fout ik heb overal zowat gelezen en ik had het gevoel dat het niet zou goed zijn bij de juist opkomdende kiempjes om daar al 600 W op te zetten dus heb gewacht jammer genoeg.. de luchtvochtigheid was maar 50 procent en temperatuur 21 graden daarnet dus zonder lamp nu de boel wat laten verluchten met de lamp erbij wa... kga er nu foto's van nemen!

DSC_0208.jpgDSC_0210.jpgDSC_0214.jpgDSC_0215.jpgDSC_0216.jpgDSC_0217.jpgDSC_0218.jpgDSC_0219.jpgDSC_0221.jpgDSC_0211.jpgDSC_0212.jpgDSC_0213.jpgDSC_0209.jpg
      Last edited by kevindc; 1 November 2012, 21:26.

Comment

Comment

hey
          mijn ww is ook net 4dagen boven de grond
          ze staan van gister avond onder 400 t son pia wel op 1m hoogte
          lv in de groei best niet onder 70%lv gaan
          en A.M.S IS LEKKER mijn eerste kweek hangt te drogen 5x A.M.S
          VEEL SUCCES

Comment

luchtvochtigheid omhoog zet er een emmer water bij of flessen

Comment

92% LV is er over en je zit met een lagere LV in je nacht dan als je lamp brand hier klopt toch iets niet...

Comment

Aight 2 dagen later en ik heb alles optimaal gekregen in de tent
                Denk ik toch ?
                Ik heb een extra ventilator gehangen die gericht is naar de lamp want het werd er te warm !
                Eveneens heb ik ook een rechtstreekske verbinding gemaakt naar buitenuit en dit zorgt denk ik voor een optimaalht klimaat!?
                Tijdens de lichtfase is het er 25.5 C en LV min 65 max 80 redelijk goedvermoedk wel hangt mijn lamp 90 Cm boven de planten anders is het te warm 29 a 30 ??? Is dit enorm slecht of moet ik die dringend laten zakken??????
                Tijdens de donkere fase 6 uur is het er 21 C en LV van min 55 en max 68 ook redelijk goed vermoedk ?
                Hier enkele foto's ng van gisterenavond ... Commentaar gewenst dit projectje moet lukken !!!

DSC_0222.jpgDSC_0223.jpgDSC_0224.jpgDSC_0225.jpgDSC_0226.jpgDSC_0227.jpgDSC_0228.jpgDSC_0229.jpgDSC_0230.jpgDSC_0231.jpgDSC_0233.jpg

Evenees zit ik ook met de vraag of ik de planten moet wateren juist als het licht start of als het bijna uit is momenteel 10 minuutjes na dat de lamp brand geef ik ze water??? en de voeding lijktme zo geconcentreerd is dit normaal 60ml voeding op 10 liter water en dit zou ik op een week moeten geven ???
                Last edited by kevindc; 31 October 2012, 16:05.

Comment

mijn mening is plantjes water geven als het licht aangaat en helemaal als ze in bloei staan anders gaat de lv in hun nacht erg omhoog
                  als je de temp nu al bijna niet kan regelen hoe denk je dat straks te doen met een tent vol ?
                  wat je wel even kan doen is een kartonnetje over de meter heen leggen zodat de meter zelf niet warm word van het licht scheelt weer een paar graden
                  ze strekken wel een beetje dus de lamp mag wel iets zakken
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

jah dit had ik gisteravond ng gedaan en de temperatuur is momenteel zeer goed het is idd omdat de meter bal onder de lamp lag... dom van mij
                    Super Adiousystem for the advise much appreciations!!!

Comment

daar is het forum voor he !
                      op naar een paar mooie planten !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Heb mij er ng een luchtbevochtiger bij aangekocht om dit optimaal te houden nu ng een thermostaat laten installeren door een vriend en dit moet allemaal goed lopen dan
                        Hier ng wat foto's van gisterenavond en van vanmorgen
                        Wat denken jullie van de planten voorlopig????

DSC_0235.jpgDSC_0236.jpgDSC_0237.jpgDSC_0238.jpgDSC_0239.jpgDSC_0240.jpgDSC_0241.jpgDSC_0242.jpgDSC_0243.jpgDSC_0244.jpgDSC_0245.jpg

de achterste 2 van links zijn de AMSjes

Comment

dat zijn nog lang geen planten hoor staan er gezond bij volgens mij, binnen weekje 2 mag je van planten spreken

Comment

Re: 1 ste kweek ooit!! 7 x Bubblegummer en 2 x A.M.S met 1.2m/1.2m tent en 600W lamp .

Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                            zaadje in de pot en je licht start op 18/6 dus dan begin je ook met je grow...wanneer is die 1e foto gemaakt van je tent want je lamp ligt nog niet aan??? toch geen foto getrokken in je donkere periode???? veel succes met je 1e grow wat is je set up volledig????
                            mss wel maar het zal niet meer voorvallen
                            set up
                            1.2/1.2 m tent
                            600 W lamp
                            2 ventilatoren ( kleintje en grotere)
                            afzuiger met filter
                            luchtbevochtiger krefel instelbaar
                            staat in kamer met centrale verwarming
                            luchtverbinding rechtstreeks naar buiten ook
                            2 temperatuurmeters + luchtbevochtigers
                            Last edited by kevindc; 3 November 2012, 20:15.

Comment

Dag 6

Heb daarnet eens gekeken de temperatuur en luchtvochtigheid is goed
                              Denk wel dat ik teveel voeding heb gegeven dus ga hier even tijdelijk met stoppen en kraantjeswater geven
                              Ik denk dat het niet zo goed gaat met de planten te weinig ervaring natuurlijk ermee...
                              Hier ng enkele foto's vooral met de achterste 2 AMS en die zien er niet goed uit denk ik...
                              DSC_0249.jpgDSC_0257.jpgDSC_0250.jpgDSC_0251.jpgDSC_0252.jpgDSC_0253.jpgDSC_0254.jpgDSC_0255.jpgDSC_0256.jpg

Comment

Bezig...
                              X